15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    iMaclown

ebay en hotmail doen ut niet

Een vriend van me heeft het volgende probleem:

In Safari werken iig de volgende sites niet en met niet bedoel ik dat de blauwe balk wel gaat lopen tot ongeveer driekwart, maar er komt niets in beeld. Ook als hij op het kruisje drukt, dan verschijnt ook niet de tot dan toe “gedownloade” data.

Weet iemand iets, want bij mij werken de sites gewoon

bvd Roland

Bijdrager
    JobKuipers

Ben wel benieuwd want heb hetzelfde met eBay en de site van Apple. Gebruik 10.4.10 met Safari 3.0.3 (en ook in Firefox laden de pagina’s niet) op een G5 2.3 dual-processor

Groet,
    Job

Bijdrager
    iz75

Heeft hij Safari 2? Of de B├ęta 3? Ik had namelijk eerst Safari 3 gedownload in het kader van erbij zijn, maar bepaalde sites (zoals internet bankieren) gingen ineens heel moeilijk tot niet…

Dus ben weer lekker overgegaan naar de “oude” Safari en wacht wel tot Apple zaken op orde heeft..
    Ik denk dat dat de kortste klap is.

Bijdrager
    cmug

Hier werkt zowel Ebay.de Apple.com en hotmail prima en met Safari 3

Bijdrager
    PeterK

Bij mij werkt de site van Apple en enige andere ook niet. Het balkje gaat wel lopen maar blijft halverwege hangen. Ik heb safari 2.0.4
    Enig idee hoe dit te verhelpen?

Bijdrager
    superduc

Bij mij werken hotmail en ebay zowel op safari als ook op firefox niet Help

Bijdrager
    mcbijna

Hebben jullie waarschijnlijk net als de andere mensen die hier last van hebben (waaronder ook ik)
    internet plus bellen van KPN
    klik hier maar e’s , vind je de oplossing

Bijdrager
    PeterK

Inderdaad InternetPlusBellen van KPN.

Bijdrager
    mcbijna

Naar systeemvoorkeur, netwerk, configureer(b.v airport) tcp/ip, dns servers,
    invullen

208.67.220.220
    208.67.220.222

Bijdrager
    -WT-

WERKT PERFECT!

THNK YU!!!!

Bijdrager
    mcbijna

Ik heb het ook maar van iemand anders :D
    Heb net nog wel email naar klantenservice gestuurd, kijken hoe er wordt gereageerd

Bijdrager
    herman r.

hoi ook bij mij werken de apple sites niet en ook bepaalde microsoft sites om te downloaden niet., via de IMAC PC

Ook niet met windows computer.!!!!!!! via explorer!!!!

Heb gisteren van helpdesk van apple begrepen dat er iets is met de servers maar zij weten nog niet wat………!!!!

Hoe het zit met microsoft download pages is mij nog niet bekend

DUS ligt NIET aan je browser of aan je Mac !!!! bij mijn weten!!!!!!

Kan er nog bij vertellen dat ik adsl -direct van KPN heb, misschien ligt het aan hen???

Laatste nieuws—— Het heeft te maken met kpn DNS het is bekend!!!! maar wie wat waar en wanneer is nog de vraag. De medewerker van helpdesk adsl-KPN was aan het navragen maar kwam na een half uur wachten nog niet terug heb maar af gehaakt

Bijdrager
    The JM

Volgens mij blijft je nummer-1-toets hangen;)

Bijdrager
    KarelWillem

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Het 23e topic over hetzelfde?

Bijdrager
    iMaclown

@ KarelWillem: Ja, de zoekfunctie van dit Forum heeft nog steeds niet na al die jaren de kwaliteiten van google, dus tot die tijd moet je je blijven ergeren. Succes

@ de rest: Een beetje laat, maar dank het heeft geholpen. groeten Roland

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.