2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    reinierzoutendijk

Earthzoom/ scale probleem

Haj OMT’ers,

Een vriend vroeg mij of ik voor een film van hem een earthzoom(ga ervan uit dat jullie weten wat dat is en hoe dat werkt) kon maken, dus ik ging ermee aan de slag, maar ik liep tegen het volgende aan. Wanneer ik alle screenshots van Google Maps in Motion bijgesneden en genest heb, is het natuurlijk de bedoeling dat je de scale aanpast zodat je van helemaal uitgezoomd naar helemaal ingezoomd gaat. Mijn probleem: wanneer ik de scale van de groep aanpas, zoomt hij wel in, maar ik blijf het bovenste plaatje zien, want op dat zoomniveau niet scherper dan een paar pixels is. Ik heb echter precies de tutorial gevolgd. (tutorial)

Ik vermoed dat ik wat fout doe bij de opacity of volgorde van de lagen, maar ik zou niet weten wat omdat ik alles precies gevolgd heb. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!

Groetjes Reinier

-EDIT: opgelost

Inactief
    Anoniem
    reinierzoutendijk op 12 augustus 2011

Haj OMT\’ers,

Een vriend vroeg mij of ik voor een film van hem een earthzoom(ga ervan uit dat jullie weten wat dat is

Nee, geen idee. Enlighten me.

en hoe dat werkt) kon maken, dus ik ging ermee aan de slag, maar ik liep tegen het volgende aan. Wanneer ik alle screenshots van Google Maps in Motion bijgesneden en genest heb, is het natuurlijk de bedoeling dat je de scale aanpast zodat je van helemaal uitgezoomd naar helemaal ingezoomd gaat. Mijn probleem: wanneer ik de scale van de groep aanpas, zoomt hij wel in, maar ik blijf het bovenste plaatje zien, want op dat zoomniveau niet scherper dan een paar pixels is. Ik heb echter precies de tutorial gevolgd. (tutorial)

Ik vermoed dat ik wat fout doe bij de opacity of volgorde van de lagen, maar ik zou niet weten wat omdat ik alles precies gevolgd heb. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!

Groetjes Reinier

-EDIT: opgelost

Misschien handig om de oplossing er bij te zetten voor een andere arme ziel die tegen dit probleem aanloopt en naarstig op zoek is naar de oplossing.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.