7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Chromatic

EarPod-achtige aanbieding

Hello,

Ik zag zojuist een advertentie in de krant voor een dagaanbieding op OneDayOnly. Ze hebben er (zo lijkt het) de EarPods voor €7,95 in de aanbieding. Nu lijkt het mij dat ze fake zijn, aangezien er nergens staat vermeld dat het daadwerkelijk om EarPods gaat. Toch is het raar dat er dan wel een advertentie etc. van in de krant staat. Het zou een mooie aanbieding zijn aangezien ik sinds gister nieuwe nodig heb;)
    Wat denken jullie hiervan?
    Aanbieding op http://www.onedayonly.nl

Groetjes

Bijdrager
    Chromatic

ps. Er staat ook ‘Ook te gebruiken voor andere smartphones en mp3 spelers.’ Dit impliceert dus naast Apple devices, bovendien was de prijs eerst zgn €29,95; de prijs van de EarPods

Moderator
    Raymon Mens

Lijken me namaak idd. Het woord Apple komt nergens voor en niemand kan de echte voor € 7,95 aanbieden, zo werken de marges van Apple niet.:wink:

Bijdrager
    richardboon

Deze zijn absoluut ‘fake’ voor een paar dollar bestel je deze al uit china, in alle kleuren van de regenboog dus ook wit.

Zie hier

Bijdrager
    Chromatic

Ze zullen inderdaad hartstikke nep zijn, als iets te mooi is om waar te zijn is het dat meestal natuurlijk ook ghehe. Bedankt voor de input!

Bijdrager
    SunKeeper

Daarnaast zie je het ook duidelijk aan de verpakking; zo krijg je het geleverd:

Origineel:

Overigens worden ze wel vrij nauwkeurig nagemaakt, zie bijv. hier:
    http://mooimobiel.nl/nl/apple-headsets/2466-zwarte-earpods-met-afstandsbediening-en-microfoon.html

Alleen wordt daar EarPods als merknaam gebruikt, i.p.v. Apple EarPods.

Als er echt originele aangeboden zouden worden, waarom zouden ze dan niet de originele verpakking tonen? Als je dat in je achterhoofd houdt zit je over het algemeen goed.

Bijdrager
    Chromatic

@sunkeeper
    De oortjes die jij stuurt zijn andere dan de aanbieding waar ik op doelde.
    De aanbieding was ook nog maar enkele uren geldig en de afbeelding die er destijds bij hoorde was identiek aan die van de verpakking van de EarPods (naar mijn idee gewoon klakkeloos van Apple gekopieerd, zonder het doosje dus zonder Apple logo maar alleen het plastic met inhoud). Wat dan geleverd zou worden zou overeen gaan komen met de 2e link die je stuurt inderdaad ;).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.