6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

€150,- korting op alle Mac en iMac bij mediamarkt den haag

Beste,

Ik heb sinds de iPhone 4 er is altijd een iPhone gehad en gehouden en heb de iPhone 6 momenteel.
    Een iPad heb ik ook in een mini variant en een air1 16gb.

Nu ben ik aan het twijfelen om de stap te maken van me Windows computer naar een Apple toe, nu ga ik vanavond tijdens shoppingnight naar mediamarkt den haag omdat ze hier €150,- korting geven op Apple iMac en MacBooks.
    zijn er mensen die hier ook heen gaan .
    Aangezien Apple nooit kortingen geeft en dit een unieke kans is.

Bijdrager
    Hyrax

Leuk zo’n €150 korting, maar als er iets mis is met je Mac en je garantie claimt, geven ze vaak niet thuis.

Geblokkeerd
    Anoniem

Inside info, volgende week bij elke mediamarkt.

Bijdrager
    essiw

Et lijkt een unieke kans, maar bedenk je dat ze de timing wel hebben uitgekozen. Elk model, behalve misschien de normale MacBooks en de iMacs zijn ver voorbij hun normale update-cycle. Verwacht wordt (maar dit is natuurlijk niet zeker) dat in Oktober/November Apple de meeste modellen gaat updaten. Denk dus wel eerst bij jezelf na of je het waard vind om 150 euro minder te betalen voor een model dat misschien binnenkort een upgrade gaat krijgen.

Source: http://buyersguide.macrumors.com/#Mac

Bijdrager
    Hyrax

Het is geen €150 korting, maar €150 om uit te geven aan accessoires

Bijdrager
    computer space

Volgens mij is mijn mini 2011 gekocht in 2012 van de laatste echt goede MM mac actie. Toen was het gewoon 21% BTW eraf op alle macs.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.