5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

e-mails van de ene naar de andere computer zetten. (Mail)

Goed, ik zit met het volgende issue:

Er was iets mis met m’n Macbook Pro, en terwijl die in reparatie was heb ik tijdelijk op m’n oude laptop gewerkt (iBook) tot ik m’n MBP terug had. Nu, ik ontving m’n mail op m’n MBP (gmail) via pop op m’n mailprogramma in osx; maar op m’n iBook was die zelfde account daar ook op ingesteld, en nu heb ik dus een aantal mails van die account op m’n iBook in mail binnengekregen maar niet op mbp, en ik zou toch al m’n mails weer op één pc hebben.

Is er een manier dat ik die mails op m’n ibook kan importeren in het mailprogramma op m’n MacBook Pro?

Bijdrager
    iJoost

Gewoon met de keuze Importeer postbussen… die je vindt in het menu van Mail.app.

Bijdrager
    deSpaanseRente

goed, maar hoe krijg ik die dan uit de mailbox van m’n andere mac, want er staat nergens “exporteer”..

Bijdrager
    iJoost

Gewoon bestandsdeling aan zetten op de computer waar het vandaan moet komen en dan dus importeren vanuit de computer waar het naartoe moet en daarbij de relevante folder in de Bibliotheek op de computer waar het vandaan moet komen op de gebruikelijke manier even “aanwijzen”.

Je hoeft niet iets te verplaatsen dus.

Bijdrager
    deSpaanseRente

okay, bedankt =)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.