7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mane.

e-mails importeren vanuit Outlook 2002?

Iemand een goed idee hoe ik mij mail vanuit Microsoft Outlook 2002, op mijn nieuw mini kan krijgen.
    heb al geprobeerde te exporteren (backup) in Oulook en daarna te importeren in Mail, thunderbird en Entourage. Allemaal zonder succes.
    Van elke mail een apart bestand (.msg) maken en daarna importeren lukt ook niet.
    Hetzelfde probleem krijg heb ook met e-mail adressen.

alvast bedankt

Bijdrager
    osx

Voor de email adressen , moet je deze opslaan als vcard bestand wat je weer kunt importeren in adresboek.
    Voor je emails weet ik het niet , maar je als ze nog op je mail server staan ,
    dan zie je ze ook weer in mail terug.
    Alleen de offline mail bent je dan kwijt, of je mailt ze opnieuw aan je zelf.

Bijdrager

je email kun je gewoon naar een folder slepen en dan op een usb-stick of via netwerk naar de nieuwe mac, en dan in je nieuwe email-programma slepen, je mappen moet je waarschijnlijk wel opnieuw aan
    maken

Succes!

Bijdrager
    CalmCruiser

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=49288&highlight=

Misschien is dit iets voor je?

SUC6

Bijdrager
    mane.

bedankt voor de hulp, ik ben uiteindelijk tot deze oplossing gekomen.
    Op pc de emails in Outlook 2002` importeren naar Outlook Express. Van Outlook Express terug exporteren.
    Het adresboek opslaan als een txt bestand.
    Op mac de emails importeren naar Entourage, en van Entourage naar Mail (Naar Thunderbird lukt me niet).
    Het txt betand met de mailadressen importeren naar Adresboek (Is wel effe vervelend op alle kolomtitels goed te krijgen).

Is het in Mail trouwens mogelijk om met meer identiteiten te werken?

Bijdrager
    a la Mac

Niet dat ik weet, maar je kan toch gewoon verschillende accounts gebruiken?

Verschillende e-mailadressen in één account gaat uiteraard perfect :D.

Bijdrager
    mane.

Kan dit ook als je e-mailadressen hebt bij verschillende providers?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.