2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    svan

E-mailproblemen na aansluiten router (opgelost!)

ik weet dat hier al wat draadjes over gestart zijn (waaronder een van mezelf, maar ik probeer het gewoon opnieuw)..maar in geen van deze draadjes heb ik een oplossing gevonden;
    Ik heb een wireless router aangesloten op mijn iBook, en vanaf dat moment doet mijn e-mailaccount (welk zich bevindt op een Exchange Server) het niet meer (krijg geen verbinding). De firewall van de router staat uit (dit na eerdere tips), en ik heb ook de OSX firewall uitgezet, maar het mag vooralsnog niet baten. Eerder genoemde oplossingen op dit forum betreffen een verandering van de server-instellingen, maar daar kan ik met een exchange server weinig aan veranderen (je kunt alleen de naam van de server aanpassen, en dat is niet de bedoeling). Gek genoeg doet mijn calender in Entourage (welk ik dus ook voor mijn e-mail gebruik) het wel, en die hangt volgens mij ook samen met mijn e-mailaccount.
    Weet iemand een oplossing? En zou een Airport Express wellicht wel werken? (dit is een Asus WL-500g)

Bijdrager
    svan

Met dank aan het Apple-forum… Ik had de router daadwerkelijk als router lopen, terwijl ik deze als Access Point had moeten instellen….mezelf dus slecht geinformeerd; zonde van de extra centen voor een router, maar goed..

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.