7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacbookTo

E-mailnotificaties OMT komen in spambox. Kan ik dit ergens veranderen?

Ik kreeg steeds geen meldingen dat er gereageerd was op mijn berichten. Nu keek ik vanavond in mijn spambox en daar stonden ze allemaal in. Hoe kan ik instellen dat ze voortaan in mijn inbox komen?

Bijdrager
    jorisros

Heb je een email adres van je ISP of Gmail of hotmail ofzo?

Bijdrager
    1984

Het bericht in je spambox even aan klikken en erboven even klikken op geen reclame

Bijdrager
    MacbookTo

Ik dacht dat ik mijn Gmail e-mailadres doorgegeven had en dit dan door liet sturen naar mijn normale e-mailadres van Solcon. Maar bij mijn Gmail account zie ik helemaal geen OMT staan, dus heb ik mijn Solconaccount zeker doorgegeven. Ik kan nergens iets instellen. Vervelend. Zo’n mooi venstertje als hierboven zie ik ook niet.
    Kun je dit in je Gmailaccount wel? Zo ja, dan laat ik mijn adres wel veranderen en laat ik het daar naar toe sturen en dan weer naar mijn normale e-mailadres. Ik zou dat eens kunnen proberen.
    Dit is sinds het nieuwe forum.

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb e-mailnotificaties ingesteld, maar nu ik weer op het forum zit, krijg ik ze niet door.
    Ze zitten ook niet in mijn spambox. Waar zit het probleem?0

Bijdrager
    Hansi2124

Dat probleem kan dus bij OMT zitten. Als je op reacties zit te wachten is het beter om regelmatig even te komen kijken voor de zekerheid.

Bijdrager
    MacbookTo

Ik vind het alleen moeilijk om soms de berichten terug te vinden.
    Nu zat de reactie in de spambox. Dat was dus de eerste melding die ik van OMT binnenkreeg. Gisteren bij een andere vraag niets terug gehad, terwijl er op gereageerd was. Ik ga even kijken of ik in kan stellen bij webmail dat het niet naar de spambox gestuurd wordt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.