3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Ednolb

E-mailadres geblokkeerd?

Op een of andere manier krijg ik geen mails meer binnen van een bepaald yahoo-emailadres. Ik heb dit probleem bij dit e-mailadres en nog een hotmail-adres. Vroeger werkte dit perfect en de persoon in kwestie heeft mijn contactgegevens niet veranderd. Het vreemde is dat ik deze mails ook niet binnenkrijg als ik rechtstreeks op mijn server kijk. Dit probleem is vreemd genoeg ook begonnen nadat ik mijn OS opnieuw had geïnstalleerd.
    Ik ben steeds meer aan het twijfelen of het nu eigenlijk wel met mail of het OS te maken heeft, maar ik kan geen enkele andere verklaring vinden. Is er misschien een instelling die ik verkeerd ingesteld heb of zo of ligt de oorzaak bij mijn internet-provider (telenet)? Ik gebruik Mail 1.3.11 en OSX 10.3.9

Bijdrager
    Nikita

Als ze ook niet op de mailserver bij de provider staan, wat kan het OS of Mail er dan überhaupt mee te maken hebben?
    Klinkt als een overactief spamfilter als je het mij vraagt.

Bijdrager
    Ednolb
    ”Nikita”

Als ze ook niet op de mailserver bij de provider staan, wat kan het OS of Mail er dan überhaupt mee te maken hebben?

Dat vroeg ik mij ook af, maar het feit dat het begonnen is nadat ik mijn OS opnieuw heb geïnstalleerd zou altijd een indicatie kunnen zijn. Het kan natuurlijk ook louter een toevalligheid zijn.

Ik ga eens kijken naar de spam-filter van Telenet…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.