10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    AdriaanB

E-Mail verzenden vanaf ander emailadres………..

Beste Mac gebruikers:

ik heb heel veel e-mail adresjes, heel vervelend want ik moet veel gegevens onthouden. Wat heel handig is aan freeler webmail is dat je mailtjes kan versturen vanaf een willekeurig emailadres (zonder wachtwoorden en shit…..). Aleen komen die mailtjes niet aan bij Hotmail-gebruikers aan. Ik heb weleens iets gehoord over een site waarmee je datsoort mailtjes kan versturen.
    Weet iemand zo’n site??

(ik zou ook mail kunnen gebuiken voor meerdere accounts, maar ik wil het oeral kunnen geruiken en niet alleen thuis….)

alvast bedank!!!!!

Bijdrager
    Pieces

Volgens mij kun je met GMail andere accounts laten binnenkomen op je Gmail-account. Dan onthoudt Gmail dus al je adresjes, logins en wachtwoordjes voor je.

(eventueel heb ik nog wel een invitation liggen)

Bijdrager
    AdriaanB

ik heb hier BTW nog een screen: (om het iets duidelijker te maken!!)

PS: ik heb al een Gmail, tnx iig

Bijdrager
    wout3r
    Bijdrager
    AdriaanB

THNX!!!

Bijdrager
    DK master

Er is ook een widget voor, zie Hier

:)

Bijdrager
    AdriaanB

ik kan nog steeds niet naar een Hotmail gebruiker versturen (hij komt daar niet aan………….)

Bijdrager
    iJoost

Jawel, maar dat komt volgens mij gewoon doordat Hotmail dat niet (meer) accepteert. Spam he?;-)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Is het niet handiger om je mailtjes gewoon te versturen vanaf eender welk adres, en dan in de Reply-To het adres te zetten waarnaar je wilt dat de ontvanger zijn of haar antwoord stuurt? Daar is die header namelijk voor uitgevonden (ondanks wat Microsoft ook leek te denken een jaar of tien geleden … maar ja, daar hebben ze wel meer last van met dat #&*&@*[email protected] Outlook … sorry, ik ben OT aan het raken ;)).

Of, als variant hierop, even de From met de hand aan te passen zodat het ook lijkt alsof je mailtje van een ander adres komt?

Bijdrager
    AdriaanB

ok, ik kijk wel, tnx iig

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.