3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

E-mail verdwijnt uit Mail.

Gisteren is onze mailserver plaat gegaan, en als dat niet genoeg was, is de backup ook corrupt geraakt.
    Goed, toen Lion uit was gekomen, konden wij niet meer in de E-mail zoeken, de oplossing was ook de E-mail lokaal op te slaan.
    Mooi, dat komt nu heel mooi uit, ik was mijn E-mail niet kwijt.
    Maar nu heb ik mijn Mail programma opgestart om het een en het ander op te zoeken, ik ben tussen tijds gaan eten, en na het eten ben ik er achtergekomen dat langzamerhand alle E-mail verdwijnt.
    Dus ik gelijk Mail afgesloten en in de map gebruiker/bibliotheek/Mail gaan kijken, en er is inderdaad een hoop verdwenen.

Maar waar gaat het heen?
    Er staat niets in de prullenmand of zo, het kan toch niet zo zijn dat het zomaar in het niets verdwijnt?

Inactief
    Anoniem

Lijkt erop dat de Mail synchroniseert met een, nu, lege mailbox. Aan zoiets moet je denken lijkt me.

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik weet ook niet met wat hij synchroniseert, maar het lijkt er wel op met iets wat leeg is.
    Maar in mijn router heb ik de poorten betreffende mail server dicht gezet, dus ik neem aan dat hij gaat zoeken.
    Als ik de netwerk kabel er uit trekt, dan gooit hij de E-mails niet weg.
    Blijft raar, maar goed, als ik mail afsluit, dan kan ik nog wel de Google uploader gebruiken.
    Op deze manier heb ik nog wel een hoop mail kunnen reden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.