22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

E-mail adres aanmaken bij @home?

Hallo een ieder,

ik zou graag een e-mail adres willen toevoegen bij @home. Via http://www.home.nl/abonnee/instellingen/email/ kun je dan verder gaan. Bij windhoos zou er een pop-up moeten komen, maar bij os x gebeurd dat dus niet.

Iemand met @home die weet hoe je een e-mail adres kunt toevoegen?

Moderator
    Strifer

staat je pop-up blocker niet aan in safari?

Bijdrager
    fozzy

zelfde probleem heb ik ook, je kan niet ‘ff’ n paar adressen aanmaken, het lukt ook niet via de andere browsers zoals firefox en netscape.

En het heeft niks te maken met de pop up. Die staan bij mij niet aan…dus

Inactief
    Anoniem

Popups staan bij mij ook goed. Het komt er dus op neer dat ik via windhoos e-mail adressen moet aanmaken? :sealed:

Bijdrager
    appletjesfris

Het word eens tijd dat @Home Mac eens beter gaat ondersteunen.
    Een tijdje geleden werkte dat wel zonder problemen.

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb een paar jaar bij @home gezeten. Paar keer een mail gestuurd dat ik m’n faktuur niet eens kon ophalen… krijg je van die standaardmails terug dat je dit en dat op je pc moet hebben staan en bla bla dus…. Herhaar je je vraagstelling nog even, omdat je denkt dat er mischien de verkeerde naar heeft gekekene en krijg je weer van die bla bla terug….. M^ç®ßøƒ†-shit.

Inactief
    Anoniem

Inderdaad! Het internet doet het verder prima op de mac. Draadloos gaat ook prima. Het is alleen jammer dat ik die extra dingen niet kan doen, wat wel op de peecee kan. :cry: Misschien komt die dag ooit nog eens.

In ieder geval bedankt voor de reacties :)

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb vastgesteld dat ze ook nog eens veel te duur zijn voor de prestatie die ze leveren. Ze berekenen voor hun snelste verbinding 47,95 euro per maand. Ik ben nu met bijna 2x zo snel dus 27,95 euro per maand kwijt via adsl.

Bijdrager
    brok

Ah, mijn lukte het op een pc vorige week ook niet ff om een emailadres aan te maken daar – met de bijgehorende webspace natuurlijk die ik eigenlijk alleen wilde gebruiken. Op MBP nog niet geprobeerd.

Over de prijs/prestatie: tevreden!

Ik haal een upload van 150kbyte/s en een download van 900kbyte/s tot 1Mbyte/s via usenet (eweka). Vijf jaar geleden lag het er regelmatig uit maar de laatste jaren nooit geen problemen gehad.

Bijdrager
    koolenboer

Ik weet niet wat jullie hanusen
    maaru, ik kan gewoon extra email adresse aan maken hoor
    in safari en firefox
    en er komt geen pop up
    maar gewoon een scherm waar je met je hoofd id moet inloggen
    daarna krijg je een ander scherm waarbij je een extra account aan kan maken
    en dat alles op mijn macje:roll: :evil:

Bijdrager
    Esquare

Bij mij werkt het ook gewoon. (Safari/ 10.4.7)

Waar gaat het precies mis?

Bijdrager
    Chris Meijburg

Probeer je het wel vanachter je @Home verbinding, en niet van achter een andere verbinding? Vanaf een [email protected] verbinding kun je namelijk niet inloggen op Accountbeheer.

Bijdrager
    Turbanus

Is mij ook nooit gelukt Chris. Faktuur ophalen ging zelfs niet.

Bijdrager
    Esquare
    ”Turbanus”

Is mij ook nooit gelukt Chris. Faktuur ophalen ging zelfs niet.

Die facturen ophalen geeft in Safari idd een probleem(pje). Na het aanklikken van http://www.home.nl/abonnee/instellingen/factuuronline/ krijg je eerst een lege pagina te zien, maar na een refresh met cmd-R komt de lijst dan toch in beeld. Klikken op het pijltje leidt dan tot niets, maar via het symbool uiterst links, kun je een ‘printervriendelijke’ versie ophalen.

In Firefox is al dit gedoe niet nodig: dan heb je (nou ja, ik althans) gewoon toegang tot de facturen. En ook e-mailaccounts aanmaken geeft daarmee geen problemen.

Bijdrager
    Turbanus

Gelukkig heb ik @home vaarwel gezegd…… bespaard me €183,48 per jaar en m’n nieuwe verbinding is veel sneller……:wink:

Bijdrager
    Esquare
    ”Turbanus”

Gelukkig heb ik @home vaarwel gezegd…… bespaard me €183,48 per jaar en m’n nieuwe verbinding is veel sneller……:wink:

En gelukkig ben ik met @home nog steeds heel tevreden.:)
    De enige snellere ADSL-opties die ik in m’n durp kan ‘krijgen’, kosten trouwens 80 euri in de maand: da’s nog altijd twee keer zo veel als het snelste kabelabonnement.

Bijdrager
    fozzy

khep ook niks te klagen verder over @hoompie, na n paar aanloopprobs met computernaam (mede door mijn eigen uhhhh niet goed kijken), naderhand verder geen last, ook niet met de telefonie die we dr bij hebbuh, zijn nu voor 40 euri per maand klaar met internet en telefoon, voorlopig ff goed genoeg om te proberen.

Bijdrager
    koolenboer
    ”Chris

Probeer je het wel vanachter je @Home verbinding, en niet van achter een andere verbinding? Vanaf een [email protected] verbinding kun je namelijk niet inloggen op Accountbeheer.

Dat is klinkklare onzin.
    Lukt via iedereen verbinding.

En ik ben zeer tevreden over internet van @home. Ik heb een abo van 29,95 en die werkt perfect.
    Ligt er nooit uit altijd stabiele verbinding ook draadloos, perfect!
    Ik vind het zelf een groot nadeel dat je adsl perse een telefoon aansluiting moet hebben.
    Wie heeft nog vaste telefoon ?!!?
    je betaald dan wel 17,95 voor je adsl, maar tel daar je telefoon abo. maar bij op.
    Maar goed, ieder zijn ding
    Wat mij betreft is @home goed bezig, en ja mac support bied bijna geen 1 provider, dat is de prijs die we moeten betalen aangezien we maar weinig mac gebruikers hebben. Lekker boeiuh!
    Als je een probleem hebt kom je via forum’s ook wel uit je problemen

AMEN:lol:

Bijdrager
    Esquare
    ”koolenboer”

Volgens de laatste schattingen: 96% van de Nederlanders. :)
    (Inclusief kabeltelefonie e.d.)

Bijdrager
    koolenboer
    ”Esquare”
    ”koolenboer”

Volgens de laatste schattingen: 96% van de Nederlanders. :)
    (Inclusief kabeltelefonie e.d.)

Daar zeg je iets interesants
    inclusief kabeltelefonie….

Bijdrager
    Esquare
    ”koolenboer”

Daar zeg je iets interesants
    inclusief kabeltelefonie….

Ook dat is vaste telefonie. Maar waarschijnlijk bedoelde je vaste telefonie via de ouderwetse telefoonlijn. En ook dat is nog een ruime meerderheid.

Inactief
    Anoniem

Ik heb het maar eens in Bon Echo geprobeerd, en dit werkt wel goed! In Safari werkt het bij mij niet, terwijl ik wel 10.4.7 heb. Dus voor mij is het nu opgelost, bedankt voor jullie hulp!

Ik betaal voor @home ook zo’n 40 euro. Dan heb ik snel internet en onbeperkt bellen naar vaste nummer 24/7. Nu kan de vriendin weer bellen tot ze een ons weegt zonder dat ik hoef te schrikken van een factuur.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.