9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    W.Toering

Eén bibliotheek, 2 Ipod’s

Ik wil graag 2 dezelfde Ipod’s met één en dezelfde bibliotheek laten werken. Tot op heden kan dit niet.
    Is er iemand die weet hoe je hier een omweg voor kunt bedenken? Zo ja, wat is deze omweg?

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom kan dat niet?

Ik ben het even een beetje kwijt.
    Maar mijn vrouw en ik hadden ooit allebei hun eigen iPod in dezelfde iTunes hangen.
    Kan toch gewoon?

Bijdrager
    W.Toering

Ok, het kan dus. Maar als ik de 2e Ipod aansluit kan ik deze niet, althans mij lukt het niet, synchroniseren. De boodschap die ik dan krijg is dat de Ipod niet herkent wordt als de reguliere gebruiker. Wat doe ik fout/wat moet ik doen?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Instellen dat je de iPod handmatig wilt beheren.

Bijdrager
    W.Toering

Als ik de instelling naar ‘handmatig’ beheer wijzig, dan houdt dit in dat je bijna iedere Ipod op/met één bibliotheek kunt synchroniseren. Ik ga het proberen, bedankt voor de suggestie.

Bijdrager
    Pieterr
    ”W.Toering”

Ok, het kan dus. Maar als ik de 2e Ipod aansluit kan ik deze niet, althans mij lukt het niet, synchroniseren. De boodschap die ik dan krijg is dat de Ipod niet herkent wordt als de reguliere gebruiker. Wat doe ik fout/wat moet ik doen?

Je hoeft de iPod niet persé op handmatig te zetten hiervoor. Als je de (tweede) iPod (opnieuw) initialiseert vanuit de (ene) iTunes die je wilt gebruiken, gaat het de volgende keer goed. De foutmelding die jij krijgt is waarschijnlijk omdat de andere iPod ooit op een andere iTunes is geinitialiseerd.

Ter info: wij hebben thuis 4 iPods en die worden allemaal gevuld vanuit één en dezelfde iTunes bibliotheek. Hierbij maken we gebruik van (smart) playlists om te bepalen wat er precies op de verschillende iPods komt te staan.

Bijdrager
    ubuntu

Werkt hier ook, 1 iPod Nano, 1 iPod touch en 2 iPhones. Worden allemaal apart herkent en hebben eigen speellijsten.

Robert

Bijdrager
    Godfather

Andersom gaat officieel alleen niet, 1 iPod op 2 bibliotheken. 2 iPods op 1 bieb gaat dus wel :D

Moderator
    unSOUND
    ”Godfather”

Andersom gaat officieel alleen niet, 1 iPod op 2 bibliotheken.

Om precies te zijn: Automatisch syncen gaat niet met 2 libraries. In handmatige modus kun je een iPod aan zoveel libraries hangen als je zelf wilt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.