10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iSpons

DynDNS, doorverwijzing lukt enkel lokaal?

Om een klein project uit te proberen had ik mijn mac als server willen laten draaien, natuurlijk zijn hier al talloze topics over & heb ik deze ook doorlezen.
    ik heb alle stappen gevolgt en alle nodige dingen zoals php apache en mysql werken lokaal
    nu heb ik via DNSUpdate mijn dynamisch ip adres kunnen doorverwijzen naar DynDNS waar ik een (gratis) account heb aangemaakt
    via Combell heb ik dan mijn domeinnaam naar deze doorverwezen
    dus ip via DNSupdate => DynDNS => wordt gelinkt aan randomdesign.kicks-ass.org gelinkt met combell aan => isynth.be
    als ik in safari http://isynth.be intyp krijg ik ook de juiste (lokale) pagina’s te zien en werkt alles maar niemand anders kan deze bekijken.
    heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt

Edit: nevermind het werkt plots :?

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”iSpons”

Edit: nevermind het werkt plots :?

Nou… Bij mij niet.

Bijdrager
    nuclear waste

Staat in je router je externe IP voor poort 80 naar je interne IP geport?

Bijdrager
    iSpons

ja de poorten zijn geforeward

@ iPod Jimmy
    wat krijg je dan te zien?

Bijdrager
    macpro

De DNS servers van de diverse internet providers hebben even wat tijd nodig om jouw nieuwe domein namen te leren kennen.
    Vandaar dat de een het wat sneller ziet dan de ander.

Bijdrager
    iSpons

Hm vreemd gisteren werkte het maar vandaag niet meer?
    apache draait, DNSupdate draait ook (onder admin account) DynDNS heeft het ip adres maar toch wil niets laden?

De eerste pagina die in mijn webpagina’s wordt wel geladen maar al de rest niet
    “Er kan geen verbinding met de host tot stand worden gebracht”

geen firewall ertussen, poorten nog steeds onveranderd…
    iemand een idee?

alvast bedankt

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”iSpons”

Hm vreemd gisteren werkte het maar vandaag niet meer?
    apache draait, DNSupdate draait ook (onder admin account) DynDNS heeft het ip adres maar toch wil niets laden?

De eerste pagina die in mijn webpagina’s wordt wel geladen maar al de rest niet
    “Er kan geen verbinding met de host tot stand worden gebracht”

geen firewall ertussen, poorten nog steeds onveranderd…
    iemand een idee?

alvast bedankt

Je hebt al je links naar local gelinkt, zo moet ie een bestand gaan zoeken in mijn mac maar daar staat ie niet, hij laadt wel, maar ik denk dat dat het probleem is. Succes.

Bijdrager
    iSpons

hm werkt nog steeds niet…
    alles werkt nogthans, apache werkt, dynDNS heeft het juiste ip maar bij randomdesign.kicks-ass.org kan niets gevonden worden.
    ik kreeg de eerste pagina nog wel te zien maar na het legen van mijn cache krijg ik die ook niet meer te zien.
    Iemand een idee waaraan dit kan liggen & hoe dit op te lossen?
    Ik moest dit weekend de site beschikbaar stellen maar bij gebrek aan een host die gratis mysql en php ondersteund moet ik alles maar lokaal houden

Bijdrager
    macpro

Er staat nu helemaal niets meer…

Bijdrager
    iSpons

Het is nu opgelost ik gebruik nu no-ip die hebben een eigen mac os x client het lag dus aan DyDNS

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.