7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

DVI-VGA plugje van de mini

Bij mijn mac mini had ik een DVI-VGA plugje gekregen, en die begint nu raar te doen. Ik hoef maar wat aan het monitorkabeltje te zitten en het beeld gaat al flikkeren, schuiven en valt uit. Ik had het plugje getest met verschillende CRT monitoren getest, maar deed nog steeds raar. Mijn vraag was nu of iemand het zelfde probleem heeft gehad….

Bijdrager
    apollo51

Al meer dan een jaar nooit last van gehad….

Bijdrager
    Nikita

Heb je ‘m wel goed vastzitten? De converter goed vastgedraaid op de DVI connector?

Gast
    Anoniem

Yep, alles zit goed vast.

Bijdrager
    Nikita
    ”DCakici”

Yep, alles zit goed vast.

Hmm… Het komt mij niet bekend voor en hier werkt ook alles prima, dus wellicht is d’r iets mis met de converter. Als je ‘m hebt gekocht bij een Apple Center zou je kijken of ze je daar willen helpen aan een vervanging of iets dergelijks…

Gast
    Anoniem

I know, ben was vandaag lang apple center Mexpert in Enschede geweest, maar die hadden dat plugje niet, dus werd ik doorverwezen naar het filliaal in Hengelo. Dus… ik wou alleen ff weten of dit ook zo’n productie fout was bij een partij mac mini’s

Bijdrager
    Nikita
    ”DCakici”

I know, ben was vandaag lang apple center Mexpert in Enschede geweest, maar die hadden dat plugje niet, dus werd ik doorverwezen naar het filliaal in Hengelo. Dus… ik wou alleen ff weten of dit ook zo’n productie fout was bij een partij mac mini’s

Dat zou ik niet weten, alleen dat ik het niet eerder heb gehoord dat er iets mis is met de converter of connector… :?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.