7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bosies7

dvd's toevoegen aan iTunes

hallo

ik heb laatst een nieuwe dvd gekocht bij de media markt en probeerde deze toe te voegen aan itunes….
    alleen ik heb geen idee hoe dat moet!:oops: Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?

Bijdrager
    iMad

Handbrake is een goed programma om DVD om te zetten naar .mp4 zodat je het in iTunes kan afspelen.

Bijdrager
    RalphvRoekel

Ja idd, iTunes kan alleen mp4 bestanden afspelen en dus geen dvd’s die je koopt overzetten zoals met cd’s. Dat is omdat dvd’s beveiligd zijn. En zoals iMad zegt, met Handbrake kan je heel makkelijk je dvd’s rippen naar een mp4 bestand. En ook nog eens in verschillende formaten (zoals voor iPods) maar ook gewone formaten

http://handbrake.fr/

veel succes

Bijdrager
    Pieterr

Ook even VLC installeren dan.

Bijdrager
    bosies7

bedankt allemaal zal het proberen:lol:

Bijdrager
    bosies7

hoe werkt het.. want ik kom er niet

Bijdrager
    KingAchille

De opmaak zit wel niet meer helemaal juist, maar hier staan allerhande leuke programmaatjes om dit te doen. Al steekt Handbrake er wel met kop en schouders bovenuit!

Wanneer Handbrake start, open je de DVD die je in je optische eenheid hebt geschoven.
    Dan selecteer je bij format de .mp4 optie voor iTunes en je zet hem in gang. Eenmaal geconverteerd opent hij automatisch in iTunes!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.