9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    nicolaas1974

dvds branden lukt niet meer in MacoS X Lion preview

Hallo,

ik heb sinds een week ongeveer de MacoSX lion preview geinstalleerd en sindsdien kan ik geen dvds meer branden.
    Ik heb een MacMini met de volgende specs:

Als ik nu in Toast 11 een dvd brand van bijvoorbeeld Video_TS folders of gewoon een image gemaakt uit Idvd van 4,2 Gb dan gata alles zoals het hoort maar hij begint gewoon niet te branden

Gebruikte dvds zijn verschillende merken maar voornamelijk maxell dvd-r (16x speed)
    Het branden probeer ik op 4x speed te doen om niet te hard van stapel te lopen, maar hij doet gewoon niets.
    Als ik via Toast een audiocd brand van losse mp3s gaat het wel goed.

Ik kom er niet, graag jullie reactie.

Bijdrager
    nicolaas1974

Hij blijft dus hangen op 0% en preparing

Bijdrager
    nicolaas1974

dit is mijn dvd brander

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    Huisregels

Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
    Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)

Bijdrager
    Oppie

Apple informeren en 10.6 terug zetten.

Wil je zo graag stoeien met een (ongetwijfeld illegale) beta, dan los je toch ook je eigen problemen op?!

Bijdrager
    nicolaas1974

hey oppie
    wat een wijsneus ben jij. Zou de politiek in moeten gaan.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ja Oppie is een “wijsneus”, maar hij heeft wel gelijk. Zolang een OS nog niet in de (online)winkel te krijgen is voor de gewone consument is hij op illegale wijze verkregen (tenzij je een officiële beta tester bent) en dat is tegen de huisregels van OMT.

Bijdrager
    Koetjesreep

Wat een verdenkingen en vooroordelen. Ga naar het developer forum voor beta software en kaart het daar even aan.

Moderator
    Jan David Hanrath

Met verwijzing naar de huisregels rond gesloten beta-programma’s wordt dit topic gesloten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.