5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacJeroen

DVD’s bewaren op MacBook

Goedenavond OMT ik heb een vraagje

Ik heb een stuk of 4 dvd’s liggen en ik zit midden in een verhuizing en heb momenteel opruimwoede dus wil alles weggooien. Een aantal films zijn wel het bewaren waard.

Ik dacht zelf ik zet de dvd’s op mijn macbook? Als ik heel eerlijk ben heb ik geen flauw idee hoe dat moet. Ik weet wel hoe je ze afspeelt;)

Mijn harde schijf is 100gb werkelijke grootte is 82 ongeveer passen er 4 dvds op?

De echte vraag is: Hoe krijg ik ze op de macbook? Ik zie alleen Video_TS en Audio TS dus drag en drop gaat niet werken ben ik bang!

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Koetjesreep

Dat past makkelijk, een dvd is gemiddeld 4.5 GB dus het zal rond de 18 GB zijn.

Gewoon een map maken met bijvoorbeeld de naam Bambi op de plaats waar je de dvd wilt hebben.
    Dan drag & drop je de AUDIO_TS & VIDEO_TS mappen in die bambi map bijvoorbeeld en klaar is kees.
    Nu kan je het afspelen met dvd player.

Bijdrager
    MvdM

Ligt die hele stapel van wel vier dvd’s zo in de weg dan? Welke dvd’s zijn het trouwens, misschien zit er wel een leuke bij. Als je ze toch wegdoet zou ik zomaar interesse kunnen hebben.

Bijdrager
    MacJeroen
    ”MvdM”

Ligt die hele stapel van wel vier dvd’s zo in de weg dan? Welke dvd’s zijn het trouwens, misschien zit er wel een leuke bij. Als je ze toch wegdoet zou ik zomaar interesse kunnen hebben.

allemaal van die griekse mythologische achtige dingen (niet allemaal grieks hoor)

– kingdom of heaven
    – troy
    – the odyssey
    – jason and the argonauts
    – king arthur

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.