21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:

Bijdrager
    mac-meisje

DvDrip

ik heb een film gedownload: Pirates of theCaribbean-Dead.Man’s.Chest2006 DvDrip[Eng].avi maar ik kan hem niet openen. moet ik hem eerst un-rippen of hoe dat ook heet? dit lukt me niet met suffit expander. waar kan ik dit het beste mee doen?
    gr

Bijdrager
    KarelWillem

Nee hoor. Als het een .avi is, moet hij zo afgespeeld worden.
    Misschien VLC even proberen?

http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html

Bijdrager
    WaZoo

Is ook vast een divx, die plugins kun je ook downloaden zodat je het in quicktime kunt bekijken, maar vlc (altijd de laatste downloaden) doet het altijd goed:)

p.s. Is dus niet ‘ingepakt’ of zoiets, is gewoon een gecomprimeerde versie van een dvd en kun je gewoon bekijken. Als je het wil branden op een dvd doet ie het niet in je dvd speler (tenzij je er eentje hebt met divx compatibiliteit) en moet je um eerst ‘omzetten’ naar een dvd structuur, best wel lastig als je niet weet hoe. Toast kan het wel eenvoudig, maar uit ervaring niet zo best of snel

Bijdrager
    bhaenraets

Ik ga ook ‘meisje’ in m’n nickname voeren! Krijg ik altijd vriendelijk antwoord… :D

Bijdrager
    Xigh

Echt he:? Wat was het woord hier ook alweer voor… het ligt op het puntje van m’n tong. Iets met een H. Ah jah ik weet het alweer HYPOCRIET

Bijdrager
    KarelWillem

Geef ik jongetjes dan niet vriendelijk antwoord?

Bijdrager
    WaZoo

Ennuh, nieuw lid, 21 jaar. lekker hoor!!!:P

Goh, wie is hier nou hypocriet? Behalve Karel en ik was er helemaal niemand die antwoord gaf…goh

Bijdrager
    bhaenraets

Het was maar een gedachte, hoewel ik zelden in fora zie dat meisjes te horen krijgen dat ze de handleiding moeten lezen of eerst de zoekfunctie moeten gebruiken.

Bijdrager
    WaZoo

En je kunt je niet voorstellen dat dit moeilijk te zoeken is als je er niets van weet, wat hier duidelijk het geval is?
    En ik heb wel dommere vragen beantwoord hier en hou sowieso niet van dat botte RTFM, het is een forum, dus mekaar een beetje helpen, toch?
    TENZIJ het weer van die bootcamp vragen zijn, meisje of geen meisje!!! hehe

Bijdrager
    bhaenraets

Het siert je dat je niet gelijk naar de handleiding of de zoekfunctie verwijst, dat is inderdaad een heel erg prettige houding voor zowel de topic starter als de meelezers. Het is daarom deste jammerder dat zoveel topic starters dat wel direct te horen krijgen, tenzij… juist: het vermoeden bestaat dat topic starter een meisje is. Heel bijzonder. :wink:

Bijdrager
    WaZoo

OK, prima, jij wilt per se je gelijk halen, bij deze, jongen! Proficiat en heel veel plezier ermee :wink:

Bijdrager
    bhaenraets

Sorry hoor, ik gaf je net nog een compliment. Dat ik m’n gelijk probeer te halen is onzin, want je bent het helemaal niet met me oneens.

Bijdrager
    WaZoo
    ”bhaenraets”

tenzij… juist: het vermoeden bestaat dat topic starter een meisje is. Heel bijzonder. :wink:

Hier doelde ik op, tjees ben niet op zoek naar een ruzie of zo :innocent:

Bijdrager
    bhaenraets

Okee, dan laten we de discussie gewoon hierbij, goed? Geen ruzie.

Bijdrager
    WaZoo

Prima

Nu maar hopen dat ‘ze’ er wat aan had hehe

Bijdrager
    mac-meisje

nou ja sorry hoor dat ik ook wat vraag…. k kan misschien een idioot zijn met computers, maar om er nou zo kinderachtig over te doen is weer wat anders.
    niet iedereen kan zo’n geweldig pc-superman zijn.
    misschien moet ik mijn nickname veranderen in getrouwdevrouw dan kunnen jullie misschien wel normaal reageren…

Bijdrager
    bhaenraets

’t Ligt niet aan jou, mac-meisje. Ik hoop dat je wat aan de antwoorden hebt gehad!

Bijdrager
    mac-meisje

reageer het dan lekker af op degene waar het wel aan ligt.
    Ik heb mijn probleempje opgelost hoor bedankt

Bijdrager
    bhaenraets

Prima. Fijn dat het opgelost is!

Bijdrager
    n8n

mannen… :moe:

ik ga stuk hierzo :mrgreen:

Bijdrager
    bhaenraets

Ik krijg er net lol in!:D

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.