18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    JennyK

DVD(Kruidvat) te importeren in IMovie?

Van een analoge videoband heb ik een dvd laten branden bij Kruidvat. Als bestandsstructuur staat er DVD-VR
    IK wil hem graag bewerken in IMovie, maar als ik probeer te importeren krijg ik de melding onbekende bestandsstructuren. Weet iemand dit op te lossen?
    Groet Jenny

Bijdrager
    OMT-fan

Ik vrees dat je helemaal geen gebrande DVD kan importeren in iMovie.
    Alleen FILMbestanden zoals QT en dergelijke en geen DVD (dat zijn bestanden die je alleen kan AFSPELEN)

Of weet iemand een betere verklaring???

Bijdrager
    JobKuipers

even off-topic:

Maar als reactie op het onderschrift van Jenny (“Heb te weinig tijd om me te verdiepen in allerhande mooie Mac programma’s. Wil graag snel en goed werken. Ben Applefan”)

Als je goed wil werken lijkt me dat heel moeilijk als je je niet verdiept in de programma’s die je gebruikt.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je het programma DVDxDV gebruikt, wordt er van je DVD-structuur een DV-bestand gemaakt.
    Dit kan iMovie moeiteloos openen.

Dit verhaal komt me trouwens erg bekend voor? Heb ik dit nu al 16 of 26 keer voorbij zien komen? :P

Bijdrager
    draaischaap
    ”KarelWillem”

Dit verhaal komt me trouwens erg bekend voor? Heb ik dit nu al 16 of 26 keer voorbij zien komen? :P

Ik denk dat JennyK ook geen tijd had om de search te gebruiken. Terwijl ze het dan direkt geweten had, en niet anderhalf uur op jouw antwoord had hoeven wachten.

Bijdrager
    JobKuipers
    ”draaischaap”
    ”KarelWillem”

Ik denk dat JennyK ook geen tijd had om de search te gebruiken. Terwijl ze het dan direkt geweten had, en niet anderhalf uur op jouw antwoord had hoeven wachten.

Dus Jenny, hierbij een wijze les, als je goed wil werken moet je er toch even de tijd voor nemen!! :evil: :evil:

Bijdrager
    draaischaap
    ”JobKuipers”

Dus Jenny, hierbij een wijze les, als je goed wil werken moet je er toch even de tijd voor nemen!! :evil: :evil:

Tijd besparen door de tijd te nemen
    De beste tip die ik ooit gekregen heb.

Bijdrager
    JobKuipers
    ”draaischaap”

Tijd besparen door de tijd te nemen
    De beste tip die ik ooit gekregen heb.

Door eerst eenmalig tijd te nemen bespaar je uiteindelijk heel erg veel tijd bij alle volgende keren dat je het programma gebruikt, dus in dit geval wel degelijk Tijd besparen door tijd te nemen om de programma’s waarmee je werkt te leren kennen.

Bijdrager
    JennyK

Ik heb wel degelijk op search gezocht , ben daar een uur mee bezig geweest , maar… zoals blijkt heb ik het niet kunnen vinden. Intussen weet ik dus nog niks.
    Jenny

Bijdrager
    JobKuipers
    ”JennyK”

Ik heb wel degelijk op search gezocht , ben daar een uur mee bezig geweest , maar… zoals blijkt heb ik het niet kunnen vinden. Intussen weet ik dus nog niks.
    Jenny

Als je de reacties had gelezen had je gezien dat je met het programma DVDxDV je DVD kan omzetten naar DV bestanden die moeiteloos in iMovie af te spelen waren geweest zoals KarelWillem al schreef in zijn reactie. Er is dus wel degelijk een oplossing aangeboden!!!

Bijdrager
    JennyK

Job, Ik kan echter het programma DVDxDV niet vinden. Ben ik werkelijk zo dom?

Bijdrager
    Jack4ya

Euh ja…

Simpeler kan niet; Google: met DVDxDV

aller eerste hit! -> http://dvdxdv.com/

Bijdrager
    JennyK

Dank je wel Jacq.

Bijdrager
    JobKuipers

Beste Jenny,

Als je bij Versiontracker zoekt op DVDxDV krijg je deze pagina waar je zo kan doorklikken naar de download. (bovenste link!!)

Groet,
    Job

Bijdrager
    JennyK

Job, geweldig. Ik heb hem net binnengehaald( het programma) en zal deze proberen de dvd binnen te halen.
    Jenny

Bijdrager
    JennyK

Job, Ik heb de film via dit programma binnengehaald. Het grote nadeel is dat op ieder beeld staat DVD trial version. Dat wist jij denk ik ook niet he?
    Jenny

Bijdrager
    JobKuipers

Het is een shareware programma, dus ik denk dat je het programma wel kan gebruiken maar dat er dus Trail version in beeld komt. Als je dat weg wil hebben zul je voor het programma moeten betalen, je kan het dus uittesten (of gebruiken met Trail Version in beeld), wil je dat weg, dan zul je een registratiecode moeten kopen.

Succes,
    Groet,
    Job

Bijdrager
    JennyK

Ja dat is ook zo. Het is een goed programma. Dus een aanrader voor eenieder die dit ook wil.
    Jenny

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.