5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    hen3

DvdFab: wie heeft er ervaring mee (goed/slecht) en wil dit delen?

Laat ik maar gelijk eerlijk zijn: op dit moment gebruik ik voor het converteren van BD50 -> BD25 een gekraakte versie van DvdFab. Versie 9 om precies te zijn. Nou ja, gebruiken…. 9 van de 10 keer stopt het hele proces na slechts 2 of 3 procent. En ja, ik heb het orgel meerdere malen een hele nacht aan laten staan om de volgende morgen nog steeds geen voortgang te zien. Misschien zit het probleem in de patch/crack?
    Omdat het die ene keer wel doet wat het moet doen en omdat imho het op dit moment het meest eenvoudige programma op dat gebied is ben ik geneigd versie 10 te kopen, mede om daarmee mijn misstap goed te maken :angel:. Mits de instabiliteit in die versie opgelost is. Ik heb al bij de makers geïnformeerd, maar die gaan natuurlijk niet hun eigen vlees afkeuren en op het DvdFab forum zie ik gemengde berichten. Vandaar mijn vraag.

Maar als iemand een andere (freeware) applicatie kan aanbevelen, dat is natuurlijk ook welkom.

• Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST

Moderator
    Night

Mij ontgaat even je einddoel. Of te wel: waar wil je het eindresultaat voor gaan gebruiken? Als je gewoon een film vanaf BR disk naar een gangbaar formaat wil omzetten dat iTunes of ATV kan verwerken, zou je aan Handbreak genoeg hebben (écht gratis).

Bijdrager
    hen3

Het einddoel is een BD25 back-up branden (een niet gangbaar formaat?), zodat de kids zonder probleem met de schijfjes kunnen ‘spelen’ (lees schuren, krassen etc).
    Handbrake gebruik ik inderdaad al als ik er een MKV bestand van wil maken.

Bijdrager
    KarelWillem

Het einddoel is een BD25 back-up branden (een niet gangbaar formaat?)

Een zeer gangbaar formaat zelfs.

BD25 (25 GB) is single layer bluray en BD50… yep, je raadt het al: double layer.

Moderator
    Night

Als je al ervaring hebt met het eh….type software, dat je gebruikte, zou je op dezelfde manier eens kunnen kijken naar Roxio Toast. Deze heeft – zover als ik begrepen heb – ook compressiemogelijkheden om een DL-BD50 te comprimeren naar een SL-BD25.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.