7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    c.ituness

dvdbrander werkt niet als itunes is geinstalleerd

Hoi,

Ik heb een probleem met het installeren van itunes en mijn dvdbrander. Als ik itunes installeer, doet mijn dvdbrander het niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd (upper en lover dingen gedeleted, opnieuw mijn brander geinstalleerd) maar niks werkte. Nu heb ik mijn systeem teruggezet naar een datum voordat ik itunes had geinstalleerd (op aanraden van de helpdesk van mijn laptop> packard bell met XP). Nu doet mijn dvdbrander het weer, maar heb ik dus geen itunes.
    Heeft er iemand een tip hoe ik wel itunes op mijn laptop kan installeren maar dat mijn dvdbrander dan toch blijft werken?

Alvast bedankt

Bijdrager
    nookie

Tja, dit lijkt me toch een windows vraag ipv een apple vraag.
    Tuurlijk, het heeft ergens te maken met Itunes, maar daar is dan ook alles mee gezegd denk ik.
    Mocht het ”allemaal” willen werken (?) dan moet je het niet zoeken bij Itunes, maar in je pc zelf en daar zijn weer andere forums voor. Misschien ligt het wel aan je brander??

Suc6!!

Bijdrager
    t.leffers

Hallo,

Welkom!
    Ik vrees dat hier weinig mensen zullen zijn die je kunnen helpen. Dit forum wordt tenslotte het meest bezocht door MacOSX gebruikers, vandaag de naam he.
    Dit is toch wel een vreemd conflict hoor. Je zou toch zeggen dat een dvd-brander en iTunes niets met elkaar te maken zouden hebben. Je kunt vanuit iTunes wel branden, maar toch.

EDIT
    Ik heb toch even wat voor je opgezocht.
    Misschien dat je hier iets aan hebt.
    In het vervolg eerst even Google aan het werk zetten alsjeblieft, of erbij zetten dat je dat al gedaan hebt.

Bijdrager
    Turbanus

Of beter nog…. een Macbookje aanschaffen….. dan werkt alles probleemloos zonder dat je je erom hoeft te bekommeren….:wink:

Bijdrager
    Petje

Als ik het goed begrijp doet Itunes het dus wel op je computer en je brander dan niet.
    Dan is de driver van de brander dus de boosdoener.
    Al geprobeerd een andere driver te downloaden?
    I-tunes werkt nlm bij vrijwel alle mac en windowsgebruikers, dus de brander software en of driver moet de boosdoener zijn.
    Misschien staat er iets over bij de site van het merk brander dat je hebt.

succes

Bijdrager
    b2xtreme

Een dvd-drive in windows hoef je niet te installeren… die detecteerd hij automatisch.

Wat bedoel je met “Dan doet mijn dvd-brander het niet meer”? Zie je hem dan niet meer in de verkenner, kun je geen dvd’s meer branden?

DVD’s/CD’s branden vanuit de verkenner is zowieso niks. Welke software gebruik je om te branden? Nero ofzo? Werkt die dan niet meer na het installeren van iTunes?

Bijdrager
    joffrie

Gisteren had mijn zus iets gelijkaardig op de Windhoos-bak.

Ze was muziek cd’s aan het schrijven in iTunes van mp3 muziek. Alles ging vlot, totdat ze de 3de cd in de computer stak. iTunes herkende de lege cd niet, die werd er elke keer weer uitgeworpen.
    En het lag niet aan de cd’s, want we hebben er een aantal geprobeerd. En alle cd’s die zij heeft geschreven kwamen uit dezelfde doos, dus het lag niet aan het merk van cd’s.

Nadat we de computer herstarten, werkte alles weer perfect.
    Niks problemen meer die cd’s.

Zoals Turbanus het zegt hé, Macbookje kopen hé.:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.