13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Shark-o

DVD verwijderen lukt niet

Ik heb een DVD+R die door mijn Powermac G5 niet wordt gelezen. Daarom heb ik de DVD ook even geprobeerd in mijn Macbook Pro en in de MacBook van mijn vriendin. Daar kon de DVD ook niet gelezen worden, maar erger nog: bij de Macbook krijg ik ‘m er ook niet meer uit.

Op de eject toets drukken heeft geen enkel effect en de DVD wordt ook niet weergegeven in de finder.

Weet iemand hoe ik de DVD er alsnog uit kan krijgen?

Bijdrager
    bartje

Opnieuw opstarten met je muisknop ingedrukt!

Bijdrager
    Shark-o

Juist, dat was ‘m!

Ik heb al zo lang geen problemen meer gehad dat ik al die trucjes gewoon ben vergeten…:D

Dankjewel!

Bijdrager
    1973
    Bijdrager
    Shark-o

@1973: een subtiele manier om te zeggen dat ik ook even had kunnen zoeken. Ik heb ook eerst even gezocht, maar kon zo snel geen topic vinden. Ik zal wel op de verkeerde termen hebben gezocht en ik vond het belangrijker de DVD snel er weer uit te krijgen dan eerst een uur op het forum te gaan zitten zoeken.

Maar goed, jouw opmerking komt hoe dan ook als mosterd na de maaltijd.:wink:

Bijdrager
    1973
    ”Shark-o”

@1973: een subtiele manier om te zeggen dat ik ook even had kunnen zoeken. Ik heb ook eerst even gezocht, maar kon zo snel geen topic vinden. Ik zal wel op de verkeerde termen hebben gezocht en ik vond het belangrijker de DVD snel er weer uit te krijgen dan eerst een uur op het forum te gaan zitten zoeken.

Maar goed, jouw opmerking komt hoe dan ook als mosterd na de maaltijd.:wink:

En zo geraakt het forum voller en voller met topics over hetzelfde onderwerp.

Het was alleen maar een tip met een zoekterm. En waarom vind ik het binnen een minuut en trek jij er een uur vooruit?

Bijdrager
    Shark-o

Zoals ik al zei, ik zal wel de verkeerde zoekterm hebben gebruikt. (‘verwijderen’ i.p.v. ‘uitwerpen’)

Maar wat maakt het nog uit? Ik heb de DVD er al weer uit.

Zoals ik al zei: mosterd na de maaltijd.

Bijdrager
    1973

Prima. Sorry ik wilde je alleen maar helpen. Meer niet.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=5419

Bijdrager
    Shark-o

Evengoed bedankt.

Bijdrager
    1973

Vergeet niet de mosterd in de koelkast te zetten, anders bederft het….

Bijdrager
    iDecide

We mogen blij wezen dat we elkaar hier allemaal zo goed (kunnen) helpen, daar is immers het forum voor. Hij had binnen 21 minuten de juiste oplossing. Daar mogen alle OMT-ers best trots op zijn samen. Helaas dit keer een dubbel topic, volgende keer beter. Problem solved, no problemo!

Opgelost

Bijdrager
    bartje

Bedankt voor de nuttige bijdrage 1973.

Bijdrager
    Shark-o

@iDecide: Ik ben inderdaad heel erg blij met de snelle oplossing die werd aangedragen. En ja, ik ben het er ook mee eens dat het niet goed is zomaar een topic te starten. Eerst zoeken is beter. Dat heb ik ook even gedaan, maar ik kreeg niet snel genoeg het resultaat dat ik zocht. Vandaar dus een nieuw topic. Ach de wereld vergaat er niet door en ik was toch maar mooi snel geholpen en dat heeft mijn dag weer goed gemaakt.:D

Maar volgens mij kan dit topic wel op slot, want het gaat al lang niet meer over mijn vraag.:wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.