8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MausB

DVD van MacBook naar nieuwe Apple TV streamen?

Weet iemand of het mogelijk is om een dvd af te spelen op je MacBook (pro) en deze rechtstreeks naar de nieuwe Apple TV te streamen?! Of moet je eerst al je DVD’s converteren en in iTunes proppen?!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou er maar van uit gaan van niet.

Apple is min of meer – en terecht vind ik – van mening dat optical disks een gepasseerd station zijn voor video en muziek.

Die gaan rechtstreeks afspelen vanaf een DVD dus niet ondersteunen.

Bijdrager
    Pieterr

Steve gelooft niet meer in DVD’s….:wink:

EDIT: KW 10 seconden eerder!

Bijdrager
    Trat

Kun je die niet beter via je DVD speler afspelen?

Bijdrager
    KarelWillem
    Trat op 09 september 2010

….je DVD speler…

Je wat??:lol:
    In de auto heb ik de iPhone-houder voor de CD-sleuf geplakt en thuis weet ik niet eens of mijn DVD-speler nog wel is aangesloten.

Geblokkeerd
    Breuf

@KarelWillem: Ja, je weet wel meer niet. Doe alsjeblieft niet altijd of je zo bij de tijd ben. Er zijn nog genoeg mensen die een dvd of blu-ray speler gebruiken en daar is niks mis mee. Dus doe nou niet of dat een achterhaald medium is.

Alleenstaande bejaarde.

Bijdrager
    MausB

Heb nl veel dvd’s op mijn MacBook staan als digitale versie (noem je dat rip?) frontrow speelt deze wel af als ze in de video folder staan.

Bijdrager
    Trat
    KarelWillem op 09 september 2010
    Trat op 09 september 2010

….je DVD speler…

Je wat??:lol:
    In de auto heb ik de iPhone-houder voor de CD-sleuf geplakt en thuis weet ik niet eens of mijn DVD-speler nog wel is aangesloten.

Maar je hebt wel een DVD-speler dus… Die heb ik niet eens meer. Fail (ik win).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.