4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jvvleeuw

DVD studio Pro vraagje

Ik heb en project gemaakt met dvd studio pro. Ik heb zeven menu’s hiervoor gebruikt. Nu is mijn vraag: kan ik hier een stuk muziek onder zetten, zodat je als je door de menu’s scrolt, dezelfde muziek hoort. Ik wil dus niet zeven keer hetzelfde muziekje onder de verschillende menu’s zetten, maar in een keer alles. Als je namelijk zeven keer hetzelfde muziekje onder de verschillende menu’s zet, begint de muziek steeds weer opnieuw. Weet iemand of dit mogelijk is en vooral hoe je dit moet doen? Alvast dank voor de input.

Bijdrager
    Richele

Je vraag is redelijk onduidelijk. maar wat ik er van begrijp kan het niet zoals jij het wil.
    Je kunt alleen per menu een muziekje gebruiken, maar je kunt natuurlijk wel per menu een ander muziekje gebruiken. De muziek zal overigens altijd als je van menu wisselt opnieuw beginnen omdat het nu eenmaal een clip is die begint met afspelen en de dvd speler niet “onthoudt” waar hij gebleven is in het muziekstuk….

Bijdrager
    Jvvleeuw

Dank voor je reactie, maar ik wil juist 1 muziektrack onder alle (7) menu’s. Ik snap ook wel dat je onder elk menu een aparte track kan zetten. Maar dat is mijn vraag niet. Ik wil 1 track onder alle menu’s (als background), iemand die het weet?

Bijdrager
    Outragemac
    ”Jvvleeuw”

Dank voor je reactie, maar ik wil juist 1 muziektrack onder alle (7) menu’s. Ik snap ook wel dat je onder elk menu een aparte track kan zetten. Maar dat is mijn vraag niet. Ik wil 1 track onder alle menu’s (als background), iemand die het weet?

Het antwoord op jouw vraag is al gegeven. Wat jij wilt is dus niet mogelijk.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.