10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dame.blanche

DVD-speler/recorder met harde schijf

Ik heb nogal een lullig vraagje…

Ik had graag een DVD-recorder gekocht, zo eentje met harde schijf… Maar nu vraag ik me af, is dat eigenlijk de moeite om te kopen? Het kost gelijk al 400 euro…

Kan ik beter een digibox (of wat het ook allemaal is) kopen, of nog afwachten tot de feestdagen (misschien zakt de prijs wel drastisch)… Of…

Hebben jullie thuis een DVD-recorder met harde schijf? DVD’s kopen ben ik niet echt van plan, ik zou het gewoon gebruiken om op te nemen en om van de “homevideos” een dubbeltje te maken…

Waar moet ik op letten als ik er ene zou kopen? …

Bedankt! :)

Bijdrager
    DarkRaverNL

Als je van plan bent op TV op te nemen met dat ding( daar zijn die dingen toch voor ?) dan is het wel handig, anders zou ik gewoon een extra HD kopen en die aan je computer aan sluiten.

PS// DVDs zijn best goedkoop, bij de groothandel bijv.

Bijdrager
    computer space

Ik vind het een beetje trikky in relatie tot de uitzendnormen nu en straks.
    Nu heb je misschien nog analoge kabel, waar zo’n apparaat prima van kan opnemen, maar ben je als belg al aan de digitenne wordt het al lastiger. Zeker wanneer straks alles met HDMI aan elkaar zit en de uitzendingen zijn voorzien van digitale sleutel. De meeste dingen die je wilt tapen staan trouwens toch of op internet (uitzendinggemist e.d.), staan in de videotheek of hangen rond op uitwisselingsnetwerken.

Bijdrager
    dame.blanche

Maar hebben jullie dan helemaal geen DVD-recorder met harde schijf in huis? :?

Bijdrager
    bassbug

Heb gewoon een goedkope gehaald met 80Gb HD.
    Over een aantal jaren heb je weer betere, dan zien we wel weer.
    Het is BTW een LG

Bijdrager
    MDF

Ik heb enkele maanden geleden een Targa (DRH-5100X) gekocht in de Lidl en ben er heel tevreden over :D

http://www.targa.co.uk/index.jsp?SID=0&NAV=236&DOC=&PAGE=&PCAT=3&PROD=245&PTUBE=14&PARAMS=undefined&PARAMS2=undefined&SPCAREA=undefined

Bijdrager
    hansenonline

zelf twijfel ik nog ik wil een dvd-recorder waar ik via wifi met mijn imac kan communiceren en zo de films die ik van internet haal kan kijken op de tv. anders moet ik ze op de computer kijken met de koptelefoon i.v.m. zeer irritante buurvrouw die elke scheet die laat beweert te horen. of toch nog wachten op een apple media center.

Bijdrager
    VeRCEttY

Yep ik heb een KiSS en ik moet zeggen het is een verslaving. Geweldig gewoon.
    Zie dus KiSS:

http://www.kiss-technology.com/

Bijdrager
    jackg5

heb een sony 725 (160 GIG) en bevalt uitstekend. kan ook via firewire de output van Final Cut Pro opnemen, dus snel een kopietje van je werkkopie is zo gebeurd. verder gebruik ik het als tv recorder. Heel handig, in die Sony zit een ‘tv guide’, en je kunt simpelweg programma’s aanklikken die je wilt opnemen. kan ik kijken wanneer ik wil.
    Ik zou niet tobben over tv standaards. die veranderen inderdaad, maar dat gaat in zo’n traag tempo (in tegenstelling tot de technologische ontwikkeling) dat je nog lang plezier kan hebben van zo’n ding.

Bijdrager
    Marc

Heb er eentje staan van Pioneer met 160 gig hd in. Wordt gebruikt alleen gebruikt voor opname, ook via showview en de ingebouwde snelgids. Dingen die je wil bewaren kan je nadien op dvd zetten.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.