9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iRover

DVD op m’n Ipod

Wie kan mij helpen?? ik wil mijn dvd verzameling op mijn nieuwe Ipod video zetten en daar heb ik een programma voor gekocht (i-studio) Nu blijkt dat ik sommige wel maar de meeste niet kan overzetten (waarschijnlijk heeft dat te maken met de beveiliging van de dvd’s)

De dvd’s die ik wil overzetten zijn gewoon legale ,gekochte dvd’s ,dus daar licht het niet aan (of juist wel:oops: )
    ik krijg steeds de melding dat er op de schijf geen video gegevens staan HELP MIJ!!!

iRover

Bijdrager
    osxfreak

Met handbrake moet het lukken http://handbrake.m0k.org/

Bijdrager
    Remon

Je gebruikt zeker windows?
    Ik weet niet of handbreak ook op de pc werkt
    maar op de mac werkt het programma echt super.

Moderator
    unSOUND

Als je binnenkomt op het subforum voor iTunes en de iPod, zie je bovenaan een sticky staan, daar staan links in naar dingen waar vaak naar gevraagd wordt…

Dit is dus zo’n vraag. :wink:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    iRover

Thanx guys,
    ik zal het allemaal eens gaan proberen, oh en ja… sorry jongens,…ik gebruik inderdaad windows,..:cry: ik denk nog wel eens met weemoed terug aan mijn i-m :apple: c die ik in 97 of 98 had…:D
    ook ik ben overstag gegaan ….sorry :innocent:

Moderator
    unSOUND
    ”iRover”

ook ik ben overstag gegaan ….sorry :innocent:

Het vlees is zwak… :bigsmile:

Bijdrager
    iRover

Jongens jongens jongens,….help me nou toch,…ik heb t één en ander geprobeerd maar het lukt me gewoon niet om simpelweg een dvd op m’n harde schif te zetten .ik gebruik zoals eerder gezegd het programma i-studio (jawel sommige dvd’s doen het wel ,maar de meeste niet, dus het ligt aan de beveiliging die ik moet zien te omzeilen. )belachelijk trouwens dat ik niet gewoon zo’n dvd kan rippen waar ik gewoon serieus geld voor betaalt heb in de winkel,maar ja ik zal echt niet de 1e zijn met dat probleem …..dus …help me!!!?
    sorry hoor maar ik ben echt een leek dus…wie legt t me een beetje begrijpelijk uit???

bvd
    iRover

Bijdrager
    jay.eye.em

Jonge Jonge Jonge… De meeste zijn waarschijnlijk naar een oplossing aan het zoeken. Probeer het hier eens. Kom je meestal ver mee! Succes… :apple:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.