7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Henk Welgraven

DVD op harde schijf

Hoe krijg je de inhoud van een DVD permanent op de harde schijf van een MacMini? Dus zonder dat je de DVD elke keer in de Mini moet stoppen. Gaat dat via iTunes, en hoe dan?

Bijdrager
    victor93
    Geblokkeerd
    Anoniem

Eerste programma wat je gebruikt: Mactheripper
    Tweede programma wat je kunt gebruiken om de geripte film dan om te zetten naar een wat kleiner/simpeler formaat: Handbrake, Visualhub (wordt niet meer verkocht), en zo zijn er nog wel een paar programma’s:)

Bijdrager
    Yvesm007
    ”joram”

Eerste programma wat je gebruikt: Mactheripper
    Tweede programma wat je kunt gebruiken om de geripte film dan om te zetten naar een wat kleiner/simpeler formaat: Handbrake, Visualhub (wordt niet meer verkocht), en zo zijn er nog wel een paar programma’s:)

Ahzo!
    Ik wist niet dat de TS het al direct over een film had? :P

Geblokkeerd
    Anoniem

Ohja… ik ging er eigenlijk blind van uit:)
    Maar ja, als het om een andersoort DVD gaat dan kun je stap 2 gewoon overslaan.
    Gaat het om data, dan heb je zelfs helemáál geen programma nodig, hehe.

Bijdrager
    stijndr

hey,

kan er mij iemand aan een goed programmatje helpen waarmee ik dvd kan overzetten naar m’n harde schijf, want ik kan die mactheripper niet downloaden om de een of andere reden.

het probleem is eigelijk dat als ik een dvd kopieer naar mijn mac dat ik die dan niet kan afspelen, heeft een rare extensie die hij niet afspeelt.

dus als er iemand mij kan helpen, graag !!

dank u
    stijn de raes

Bijdrager
    knippie

Niet kunnen downloaden, lijkt mij sterk.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.