15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Michiel1980

DVD importeren in iTunes en afspelen op iPOD

Ik wil graag een aantal DVD’s (tv-series en films) op mijn iPOD kunnen afspelen. Weet iemand mij uit te leggen welk (gratis?) programma ik hiervoor kan downloaden? Heb het net al even via iPOD Media Studio 3.5 (gratis download) geprobeerd maar ik zie dat ‘ie 3.05 minuten heeft geconverteerd in plaats van de hele DVD (alle afleveringen van een tv-serie).

Wie kan en wil mij helpen. Alvast dank natuurlijk voor alles hulp!

P.S. Ik heb overigens een iPOD Video en een laptop met Windows

Bijdrager
    Michiel1980

Ik heb Handbrake geprobeerd maar kan ‘m op de één of andere manier niet installeren.

Bijdrager
    Nietzman

Dan moet je het op de andere manier doen! (Misschien is het handig om te zeggen wát er niet werkt als je verwacht dat mensen je verder kunnen helpen.)

En kijk even in de stickys.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    Michiel1980

Ik was het al aan het uitzoeken hoe het komt dat het niet werk. Bleek erom te gaan dat ik .NET Framework 2 niet had o.i.d.
    Ben ik nu aan het downloaden, daarna eens zien of het dan werkt. Maar thanx voor de tip!

Bijdrager
    Pieterr
    ”Michiel1980″

Ik heb Handbrake geprobeerd maar kan ‘m op de één of andere manier niet installeren.

Heb je de versie met GUI gekozen?

Bijdrager
    Michiel1980

Ja dat heb ik. Handbrake werkt nu wel, alleen klopt het dat het (Encoding) zo langzaam gaat?

Bijdrager
    Nietzman

Vooral als je naar h264 ript, ja, dat duurt wel even. Een DVDtje omzetten op m’n iMacje (2.4Ghz) doet ‘ie toch wel een paar uurtjes over.

Bijdrager
    Pieterr

Hij moet van MPEG2 video (van je DVD) een H.264 (MPEG4) video maken. Dat kost inderdaad de nodige kruim…

Bijdrager
    Michiel1980

Nou, we zullen het zien. Nogmaals dank je wel voor de tip en hulp!:)
    Nu maar hopen dat de nieuwe :apple: iMac snel uitkomt, dan ben ik eindelijk van Windows af.

Bijdrager
    StephanieIpod

Hallo,
    ik heb een vraagje, ik heb ook de gratis versie van Handbrake gedownload, maar hij geeft een melding dat er een onderbreking o.i.d. komt aangezien het de gratis versie is. Heeft iemand misschien een ander gratis programma?

Bijdrager
    Pieterr

Onderbreking komt?!? Welke melding krijg je precies te zien?

Waar heb je het programma vandaan gehaald? Hier? http://handbrake.fr/downloads.php

Gebruik je de OS X of de Windows versie?

Bijdrager
    vlinder

hallo

Ik probeer de dvd van kluun komt een vrouw op mijn ifhone te zetten via itunes met handbrake maar krijg telkens errors en gaat niet verder terwijl aandere dvd .s probleemloos gaan

wie o wie

Bijdrager
    KarelWillem

Zie je speciaal daarvoor geopende topic:

Dvd importeren naar iTunes via Handbrake gaat niet

Moderator
    unSOUND

En daarom dus een slotje…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.