8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mp3jfast

DVD hardware test ALT key reageert niet

Ik moet even de hardware testen draaien van DVD1 met opstarten met de Alt Key mijn draadloze keyboard is te laat met het herkennen van de Alt toets. Een bedraad keyboard werkt wel maar ook pas na een tijdje (te laat) maakt niet uit in welke usb poort ik het keyboard stop.

Wie heeft een tip?

Bijdrager
    KingAchille

Welke Mac heb je? Trouwens, kan een intern toetsebord té laat reageren? Dat hoort toch bij de hardware test?
    Mvg,

Bijdrager
    mp3jfast

Gt Power PC Quad core

Bijdrager
    KingAchille

mooie snelle reactie… Werkt bij jou de mailfunctie wel?
    Mvg,

Bijdrager
    mp3jfast

Ik start dus op en eerst gaat die zeggen dat hij geen verbinding met keyboard heeft en toetsenbord reageert pas laat. Ik krijg de indruk dat Alt ook niet doorkomt als hier problems zijn kom je daar niet achter omdat je niet bij de diagnose kan komen.
    Het is een Mac compatible keyboard met Appletje toets ik gebruik de rechter alt option key.

Bijdrager
    mp3jfast

Hij begreep de indeling van het keyboard niet nu wel. Alleen nog steeds geen hardwaretest na het booten

Bijdrager
    Nikita

Probeer de D knop eens direct na de gong (eventueel met een USB toetsenbord), dan moet ‘ie direct vanaf de DVD de Hardware Test opstarten.

Bijdrager
    gretver

terwijl je mac aanstaat stop je de dvd er in.

vervolgens in systeemvoorkeuren> opstartschijf de dvd selecteren en herstarten…

Dat zou moeten werken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.