3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    paafke

dvd gedecrypt maar loopt niet vloeiend in elkaar over

hallo misschien kan iemand mij helpen. ik heb een dvd gedecrypt met dvd decrypter werkt goed alleen is nu het probleem dat hij in 7 aparte filmpjes gemaakt is. weet iemand hoe ik het tot 1 film kan maken?

ik hoor van jullie

Bijdrager
    S.A.F

Hier: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=82740&postdays=0&postorder=asc&start=0 .

Kijk eens ergens onderaan naar mijn (lange) post over het converteren naar iPod bestanden. Hiervoor gebruik ik ook DVD Decrypter en heb daar uitgelegd hoe je het inderdaad tot 1 bestand kunt samenvoegen.

Hier in het kort:
    Stap 3
    Ga naar het begin scherm en klik op Stream Processing. Vink Enable Stream Processing aan, vink daarna alleen het eerste video- en audiobestand uit de lijst aan. De Nederlandse ondertitels die er ook tussen staan hoef je niet aan te vinken. Die zullen niet mee geconverteerd worden door Videora, als ik me niet vergis.

Bijdrager
    paafke

saf bedankt voor het reageren. ik ben via jouw aan de software gekomen. heb ook de stappen gevolg zoals je ze hebt uitgelegd. ik denk alleen dat het probleem zit in het feit dat als ik ga kijken bij verkennen van de dvd deze al uit 7 losse onderdelen bestaat en hij ze dus ook zo decrypt. nu weet ik alleen nog steeds niet hoe ik het tot 1 geheel kan maken
    heb jij een oplossing?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.