7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    ejmp69

DVD Extra formaat?

Bestaat er zoiets als cd xtra (CD XA) formaat ook voor een DVD?
    Ik wil op mijn gebrande dvdtje ook nog extra data files toevoegen, een soort tweede sessie branden dus. IS daar een mogelijkheid voor?

Bijdrager
    Turbanus

Ligt eraan wat je brandt en met welk programma.

Bijdrager
    ejmp69

Helaas geven de topics nog niet het antwoord op mijn vraag.
    Ik wil op een dvdtje dat bestaat uit dvd materiaal, dus audio ts en video ts map nog extra data toevoegen.( Een extra mapje toevoegen met data files) In Nero (PC) is het geen probleem om de audio en video map (het dvd materiaal) te kopieren en een extra map te creeren met overige data.
    Als ik dit in toast doe, weigert de dvd het dvd materiaal af te spelen, terwijl het bij Nero wel goed werkt.
    Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit voor elkaar te krijgen met een MAC?

Bijdrager
    botoo

Dat moet idd kunnen met Toast, maar je moet dan geen video-dvd maken maar een data-dvd, daar kan je je video-ts en audio-ts en in slepen en dus ook een map met je gewenste extra data.

Bijdrager
    Turbanus

UNsound heeft dat een paar dagen geleden in een ander topic precies uitgelegd.

Bijdrager
    MacBlade

Kan ook met DVD Studio Pro. In ‘build en format” het hokje content aanvinken.
    Nadeel hiervan is dat alle content er los op komt.
    In Toast overigens gewoon een DVD-rom aanmaken en dan de video- en audio ts toevoegen en de data die je erop wilt hebben

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.