7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjerker

DVD drive vervangen in Power Mac G4 (AGP Graphics)

Kan ik de DVD ROM drive in een Power Mac G4 (AGP Graphics) vervangen door een pioneer dvd-r (A05) (afkomstig uit een pc)??? Doet iDVD het dan? En ik probeer bij Apple een handleiding te vinden hoe je die drive verwisselt, maar dat kan ik niet vinden. Iemand enig idee?

Thnx!

Bijdrager
    Frans

Ja, dat is een eitje. Heb je in 10 minuten geflikt.

Kijk even hier: xlr8yourmac.com. Staat veel meer dan ik je ooit kan vertellen. Ga dan naar systems en kies G4.

Op de site van Apple moet er ook iets over te vinden zijn. Trouwens, behalve vervangen kun je de drive ook toevoegen.

Groeten,

Frans

Bijdrager
    Torz
    ”Frans”

…… Trouwens, behalve vervangen kun je de drive ook toevoegen.

Groeten,

Frans

Drive toevoegen??? Een tweede drive toevoegen aan je AGP g49en t/m quicksilver)gaat alleen maar met behulp van …. een zaag ,een dremmel en veel handigheid.!!!!!!!!!!!

Bijdrager
    SvS

Ik heb hetzelfde machine, alleen met 400 mHz en heb onlangs Pioneer A06 ingezet. Prima ding! Het A05 wordt gewoon herkend!

Kijk hier ook even naar, vooral bericht van SteveLovechild van Di Okt 14, 2003 12:03 (je had best even zoekfunctie kunnen gebruiken trouwens)

Vervangen van dvd drive

Succes

Bijdrager
    Tjerker
    ”Susanne”

Ik heb hetzelfde machine, alleen met 400 mHz en heb onlangs Pioneer A06 ingezet. Prima ding! Het A05 wordt gewoon herkend!

Kijk hier ook even naar, vooral bericht van SteveLovechild van Di Okt 14, 2003 12:03 (je had best even zoekfunctie kunnen gebruiken trouwens)

Vervangen van dvd drive

Succes

Excuus – je hebt gelijk. Desondanks blij met de bevestiging op de A05… dank, allemaal. Ik ga het morgen proberen.

Bijdrager
    SvS

Rest mij slechts te zeggen: succes gewenst! :D

Bijdrager
    Tjerker

’t Is gelukt! De A05 werd meteen volledig ondersteund en iDVD werkt ook prima. Hiep hoi!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.