6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ttle

dvd combo of niet

ik heb sinds een dag een tibook g4
    ik ben zelf nog geen ervaren mac gebruiker, ik denk dus wel dat ik hier goed zit. Mijn vraag is, volgens de verkoper van mijn laptop zit er een dvd-cd-r combo drive in de laptop. Op internet heb ik naar informatie over de drive (matshita sr-8187) dit blijkt gewoon een dvd speler te zijn.
    maar bij het systeemprofiel staat bij de hardware : apple burning supported. Iemand een ideetje?

Bijdrager
    Arjan

Ik snap het niet, ik kan me voorstellen dat je afgaat van wat een verkoper zegt. Ik kan me niet voorstellen dat een verkoper naar iets gist. Ik zou terug gaan en het hem eens voor laten doen!! en als hij mis zit ……:evil:

Bijdrager
    Torz

De Matsushita SR-8187 is fysiek alleen een DVD rom speler.
    Een knappe verkoper als die daar een CD mee kan branden.Of er in het profiel staat dat burning wordt support doet er niet toe.
    Wat hebben ze je precies verkocht?Welk model zeggen ze?
    Ik denk dat ze je een oud model hebben verkocht.

Bijdrager
    real

Ik snap het even niet.. als je nu een (nieuwe) Powerbook G4 koopt zit er altijd een CD-RW/DVD Drive in.. ?? dus ik zou het knap vinden als er alleen maar een DVD drive in zit! kortom het is een CD-RW/DVD Drive of een CD-RW/DVD-R

Zoniet.. is het een oud model..:P :P

Bijdrager
    Ruben
    ”real”

Ik snap het even niet.. als je nu een (nieuwe) Powerbook G4 koopt zit er altijd een CD-RW/DVD Drive in.. ?? dus ik zou het knap vinden als er alleen maar een DVD drive in zit! kortom het is een CD-RW/DVD Drive of een CD-RW/DVD-R

Zoniet.. is het een oud model..:P :P

Zeker weten. Zelfs in mijn nieuwe G3 iBook zit een CD-RW/DVD drive, dus dan mag je dat bij een G4 zeker verwachten, toch?

Bijdrager
    MacRoen

TTLE kun je een screenshot maken van je apple systemprofiler? In de map utilies staat het programma “Grab”. Met dit programma kun je een screenshot maken en deze uploaden naar het forum!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.