8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Pasav

DVD Collectie Ordenen

Ik ben op zoek naar een DVD collectie ordener, kan er natuurlijk zelf een bouwen in FileMaker maar om nou de ± 100 DVD tietels met de hand te gaan zitten invoren enzo …. Nheee heb wel wat beters te doen … Zijn er programma’s die een omschrijving bv ook in het nederlands leveren ???

Heb een blik geworpen op DVDpedia, ziet er wel goed uit … Maar voor dat ik daar alle titels in ga zetten vraag ik om ervaring ..:)

Dank bijvoorbaat :D

Bijdrager
    iFredo

zoek op http://www.versiontracker.com naar:

DVDAttache

Ik gebruik het zelf ook, werkt perfect. Het progje gebruikt de dvd database van onder andere Amazon.com

Echt een aanrader!

Bijdrager
    jerre

ik gebruik al even DVD Cache 0.741 OSX

Doet ongeveer hetzelfde en werk perfect.

Bijdrager
    kaminsky

Persoonlijk vind ik DVDpedia het beste, het mooiste en het handigste, maar je moet er dan ook voor betalen. Gebruikt zowel de IMDb als Amazon om film-informatie van het internet te halen.

DVD Cache is ook prima, (nog steeds) gratis en gebruikt de IMDb, wat een ongetwijfeld de beste site is qua film-informatie.

DVDAttache heeft als nadelen dat het in JAVA geschreven is, een beetje lelijker en onhandiger is, en alleen Amazon gebruikt. Maar: het is gratis.

k.

Bijdrager
    Pasav
    ”kaminsky”

Persoonlijk vind ik DVDpedia het beste, het mooiste en het handigste, maar je moet er dan ook voor betalen. Gebruikt zowel de IMDb als Amazon om film-informatie van het internet te halen.

DVD Cache is ook prima, (nog steeds) gratis en gebruikt de IMDb, wat een ongetwijfeld de beste site is qua film-informatie.

DVDAttache heeft als nadelen dat het in JAVA geschreven is, een beetje lelijker en onhandiger is, en alleen Amazon gebruikt. Maar: het is gratis.

k.

Ga voorlopig toch DVDpedia, is lekker snle vind alles, doet het gewoon … DVD Cache vind wel maar krijg een leeg record heb ook nog naar DVD Collector gekeken maar daar moet je alles zelf in vullen wat ik in de gouwigheid zag …

DVDpedia kan aalleen in demo mode 10 DVD’s aan dus daar gaat mijn credit card weer …:)

Bijdrager
    Xavier

Ik mis toch echt dvdprofiler op de Mac, jammer ook dat die er niet komt.

Toch maar eens kijken naar de bovengenoemde programma’s.

Bijdrager
    Melville
    ”Xavier”

Ik mis toch echt dvdprofiler op de Mac, jammer ook dat die er niet komt.

Argh balen.. Ik ben een toekomstig switcher en had gehoopt dat ik gewoon met DVDProfiler door zou kunnen gaan. Heb ruim 300 titels in m’n collectie. Zal ook maar even die andere programma’s bekijken.

Bijdrager
    Pasav

Ik vind nog steeds DVDpedia een goed programma ….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.