8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    fleurtjes_en_bijtjes

dvd branden

ik wil graag al mijn bestanden zoals quick time bestanden branden op DVD. Mijn popcorn doet t niet meer en toaster zegt dat als ik 3 bestanden van totaal ongeveer 150mb erin zet dat de dvd vol is??!! ik heb de nieuwste software voor mac. Als ik gewoon een dvd in mijn imac stop dan zegt ie dat ik een brand map moet aanmaken. Als ik dat doe en mijn bestanden erin wil zetten worden ze niet gekopieerd maar alleen aan alias aangemaakt. Weet iemand welke andere software ik kan downloaden? liefst freewae of demo’s??!!

alvast bedankt

Bijdrager
    fleurtjes_en_bijtjes

oke ik heb durnz gevonden maar moet nu wel na tien keer branden registreren! minder dus. iemand een betere oplossing??

Bijdrager
    Esquare
    ”fleurtjes_en_bijtjes”

Als ik dat doe en mijn bestanden erin wil zetten worden ze niet gekopieerd maar alleen aan alias aangemaakt.

Dat is correct: zo hoort het ook. Als je op ‘Brand’ klikt worden wel degelijk de echte bestanden op dvd gezet. Je hebt dus helemaal geen ander programma nodig. :)

Bijdrager
    KarelWillem

Pfffff. Schrijven valt nog niet mee.

Toaster? Je bedoelt Toast?
    Durnz? Je bedoelt vast Burnz?

En Popcorn is om films mee te kopiƫren en te branden, niet voor data-files.

Bijdrager
    Petje

Wil je van die quicktimebestanden een film dvd maken voor in je dvdspeler, of is het de bedoeling dat het een data dvd wordt met het behoud van quicktime?
    Antwoord is noodzakelijk om verder jou uit te leggen wat je kunt en wilt doen.

Bijdrager
    fleurtjes_en_bijtjes
    ”Petje”

Wil je van die quicktimebestanden een film dvd maken voor in je dvdspeler, of is het de bedoeling dat het een data dvd wordt met het behoud van quicktime?
    Antwoord is noodzakelijk om verder jou uit te leggen wat je kunt en wilt doen.

ja dat heb ik dus nu gemerkt. Ik heb een dvd met quick time bestanden gemaakt met burnz en die doet t dus niet in mijn dvd speler. Ik zou ze graag af kunnen spelen in mijn dvd speler.

thanks

Bijdrager
    fleurtjes_en_bijtjes
    ”KarelWillem”

Pfffff. Schrijven valt nog niet mee.

Toaster? Je bedoelt Toast?
    Durnz? Je bedoelt vast Burnz?

En Popcorn is om films mee te kopiƫren en te branden, niet voor data-files.

Eigenlijk hoor ik hier natuurlijk geen aandacht aan te geven maar schrijven valt idd nog niet mee!
    Gelukkig zijn er mensen die begrijpen waar dit onderwerp over gaat en dat is niet de spellingscontrole!

Moderator
    unSOUND

Maar het is natuurlijk wel zo dat als jij duidelijk en verstaanbaar schrijft, meer mensen je probleem begrijpen, en meer mensen je kunnen helpen… Ik klikte eerlijk gezegd de eerste keer ook gelijk weg toen ik je schrijfstijl zag…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.