7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bunny

dvd bekijken op ipod video

ik vond dat de ipod video zo een klein schermpje had voor films op te bekijken…
    zijn die ondertitels goed te lezen?
    is het beeld duidelijk?

grtz

Bijdrager
    PietjePuk

Het beeld is alleszins haarscherp. Zelf heb ik het nog niet bekeken met ondertitels. Laat ik ook nog even stellen dat de iPod natuurlijk hoofdzakelijk een mp3 speler is en in mindere mate een video-speler.

Bijdrager
    bunny
    ”pietjepuk6546″

Het beeld is alleszins haarscherp. Zelf heb ik het nog niet bekeken met ondertitels. Laat ik ook nog even stellen dat de iPod natuurlijk hoofdzakelijk een mp3 speler is en in mindere mate een video-speler.

ja maar als er een video functie op zit mag het toch goed werken.

weet er iemand of je de ipod video op een appart schermpje kan aansluiten?

Bijdrager
    PietjePuk
    ”bunny”
    ”pietjepuk6546″

ja maar als er een video functie op zit mag het toch goed werken.

Wees gerust, de videofunctie werkt naar behoren.

Bijdrager
    kleine vis

ondertitels zijn goed te volgen.

Bijdrager
    Blue-B

Het beeld is goed, kijk er af en toe wel eens videoclips op.
    Zou er geen hele dvd naar kunnen kijken, veel te klein voor mij, maar dat is persoonlijk.
    Ook is het een hoop gedoe om de video`s erop te krijgen, en houdt hij het maar 2 uur vol als je video kijkt.

Bijdrager
    S.A.F

Ondertitels zijn prima te lezen. Al gebruik ik zelf mijn iPod 9 van de 10 keer onderweg, dus dan is film kijken er niet bij, of maar kort. Dan kijk ik meestal een videoclip of een serie.

:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.