16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    vlinder

Dvd importeren naar iTunes via Handbrake gaat niet

Hi ik probeer de dvd van kluun komt een vrouw te importeren naar itunes via handbrake alle dvd,s gaan probleemloos maar deze niet telkens errors reading file

Bijdrager
    KarelWillem

1: Een topic titel met dvd zegt niet zoveel.
    2: De film heet Komt een vrouw bij de dokter
    3: Ja, die beveiligingen zijn vervelend. Andere ripper proberen dan maar? RipIt bijvoorbeeld.

Bijdrager
    vlinder

heb die riplt nu draait maar gaf ook een foutmelding skip en continue gedaan draait nog steeds maar teller loopt niet door
    heb het progamma gedownload maar moet zeker een serail nummer hebben

Bijdrager
    vlinder

help hij ript en ript maar blijft op 1 uur staan en 6,42 complete als een uur lang

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt of een corrupte DVD (ja, dat kan ook), of een goede beveiliging.

In beide gevallen kan je pech hebben.

Bijdrager
    vlinder

heb de dvd gewoon gekocht orgineel pech dus jammer heb hem al gezien hoor maar wilde hem nog een keer zien op m,n iphone als ik voor mijn werk in het buiteland ben en s,avonds op m,n kamertje zit op de laptob dan maar

Bijdrager
    KarelWillem

Soms is deze oplossing een stuk eenvoudiger (en sneller):

Bijdrager
    vlinder

in itunes ?

Bijdrager
    vlinder

kan het niet zo goed zien welk progamma je hier mee bedoelt

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon downloaden via een willekeurige Torrent-site/programma.

Ik ben fervent gebruiker van XTorrent, waar ik meestal sneller download dan converteer.

Moderator
    unSOUND

Bedenk ook dat Handbrake VLC gebruikt voor het decoden. Dus soms kan het helpen om een andere versie van VLC te gebruiken.

Bijdrager
    JaNiintendo
    vlinder op 11 juli 2010

komt een vrouw te importeren

Epic win! XD

Bijdrager
    Thelma

Je kan ook de .VOB file converteren met Visual Hub.

Bijdrager
    KarelWillem

Wauw. Dat is toch al zeg maar héél oud en niet meer ondersteund?

Dat zal wel het laatste programma zijn wat een nieuwe beveiliging nog ergens afsloopt.

Moderator
    unSOUND

Dat VisualHub niet meer geupdate wordt betekend niet perse dat het verouderd is. VisualHub is immers gewoon een skin over de ffmpeg tools, en die worden nog gewoon geupdate. En aangezien VisualHub gewoon VLC gebruikt voor het decoderen is VisualHub op dat front net zo up-to-date als de laatste versie van VLC op je systeem.

Los daarvan is het soms JUIST handig om een oudere versie van een programma te gebruiken. Sommige beveiligingen zijn gek genoeg zo modern dat juist hele oude software er zich niks van aan trekt. Mede daarom heb ik juist nog een rip programma uit 2002 op mijn HD staan…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.