One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Duplicate Photos Fixer Pro

Duplicate Photos Fixer Pro

Profielfoto van Jeroen Ruiter

Jeroen Ruiter 6 maanden geleden #

Beste leden van OMT,

Ik heb een vraagje waar ik niet helemaal uit kom. Gisteren heb ik de foto’s van de iPhone van mijn vrouw op de computer gezet. Omdat ze 4000 foto’s had gemaakt en ik de afgelopen jaren ook foto’s had doorgestuurd, heb ik via de MacApp Store het programma Duplicate Photos Fixer Pro voor 99 eurocent gedownload. Normaal 18 euro stond erbij.

Nu vind ik het al raar dat ik via deze app andere apps als  reclame krijg te zien na het scannen en een telefoonnummer om ze te bellen bij vragen. Toen ben ik gaan googelen en leek het bedrijf erachter nogal dubieus te zijn op het gebied van windows producten. Als ik vanuit de Appstore de link naar de website aanklik, geeft mijn router aan dat de site mogelijk bevuilt is. Dit gaat via mijn sitecom router met online beveiliging. heb doorgeklikt en merk dat de site tegenwoordig na het woord foto een s echtra gebruikt.

Nu is de laatste update uit 2016 en ik heb hem niet via de site gekocht dus het lijkt allemaal veilig, maar heeft iemand ervaringen met dit programma?

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem 6 maanden geleden #

…maar heeft iemand ervaringen met dit programma..

Nope.

Maar het zal vast te vertrouwen zijn.

https://9to5mac.com/guides/duplicate-photos-fixer-pro/

Over dit topic

Gestart 6 maanden geleden door Jeroen Ruiter

Laatste reactie door KarelWillem

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?