7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    lekzicht

Duo Sim en WhatsApp

Ik hoop dat dit de goed groep is.

hallo ik heb sinds kort een iPhone X Met duo sim. Op deze telefoon heb ik een privé account en een privénummer. En ik heb een werk nummer en een werk account. Dit gaat allemaal goed. Nu wil ik ook twee keer WhatsApp. Dus de gewone WhatsApp en een business WhatsApp. De business voor mijn zakelijke klanten. En privé WhatsApp voor mij privé nummers. Echter, het probleem is dat ik op de business WhatsApp ook mij privé contacten zie. En dat ik op mijn privé WhatsApp de business klant te zien. Dat wil ik dus niet. Ik wil mijn privé contacten louter in de gewone WhatsApp. En ik wil mijn business klanten in mijn business WhatsApp zonder privé contacten. Hoe doe ik dat? Groetjes Erik

Bijdrager
    lekzicht

Dank ik ken t artikel maar dat lost niet t probleem om van de vraag. De zichtbaarheid van de contact personen

gr erik

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je WhatsApp Business geinstalleerd?

Bijdrager
    lekzicht

Ja, en ik beiden apps zie ik alle telefoon nummer terwijl ze een anders nummer hebben gekregen

Bijdrager
    nicj56

Dat komt omdat ze gezamenlijk uit een contactenlijst werken. Dus zal niet zo zijn dat jij twee soorten contactenlijsten per verschillende apps ziet.

Bijdrager
    lekzicht

Pffff primitief 😅 was er al bang voor.

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door lekzicht.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.