8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Nipje

Dunne 17" Macbook Pro Sleeve, tips?

Hallooo,

Ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe tas, maar omdat hier een ijzeren rits in zit wil ik een dunne sleeve kopen (hij moet dus in de tas passen).

Hebben jullie misschien tips / ervaring met een of andere sleeve die echt heel dun is? Eigenlijk gewoon een stuk stof of iets in die richting. Het is puur voor de bescherming tegen die rits.

Ik weet dat dat er voor 17″ laptops al een stuk minder sleeves te vinden zijn en ik kan eigenlijk ook niets passends vinden. Maar misschien hebben jullie nog wat tips!

Bedankt alvast

Bijdrager
    bartje

De sleeves an Cote Et Ciel zijn redelijk dun en zitten goed om je MacBook.

http://www.coteetciel.com/diver-sleeve-blackcurrant-short-opening-200.html

Bijdrager
    macpro

Ik gebruik al jaren de Sleevz van RadTech. Ideaal als je je Mac in een grotere tas stopt en geen gez**k met ritsen of iets dergelijks.

Sleevz

Bijdrager
    Christophe F
    Bijdrager
    CMD-Z

mooie sleeves!

Bijdrager
    Daphne83

Deze zijn moooi!!

Tja, ikzelf heb een hoes van Bliinq.com. Iets eenvoudiger, maar ik kon wel mijn eigen hoes ontwerpen. Hierdoor heb ik al een hele set van leuke bloemetjes hoezen! (iphone, laptop, camera…)

Deze laptophoes heb ikzelf, maar ze hebben ook stoerdere (voor de mannen, haha) zoals een oude postzak als hoes of chique wol.

Owja, ze maken ze op maat vor elke laptop, dus dat zal vast wel passen.:)

Bijdrager
    miranda185

Ik zag deze post en wilde even reclame maken voor een hoes die ik gekocht heb (alvast voor Sinterklaas):

Ben er erg trots op en de laptophoes is van CoverBee.

Miranda

Moderator
    unSOUND

De sluiting is anders, maar zowel de kleur als de gebruikte materialen zijn gejat van ColcaSac…

( En die heeft nog een apart vak voor de oplader )

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.