11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

Dun Click-On hoesje 4S

Momenteel steek ik mijn iPhone 4S in een zakje (pouch) om hem te beschermen. Dat \”werkt\”, maar ik zou me toch veiliger voelen moest er een extra bescherming omzitten waardoor ik niet zo\’n doodsangsten moet ondergaan als ik hem even doorgeef aan een vriend om iets te laten zien en ik hem tenminste op een harde ondergrond kan leggen.

Spijtig genoeg heb ik slechte ervaringen met zulke hoesjes (silicone/hardcoverdingen)., ze zorgden pvoor veel meer krassen doordat er dingen tussen kwamen en bij de hardcase kreeg ik het ding er amper nog af.

Ik zoek dus een click-on hoesje dat ik er even makkelijk weer af als op kan bevestigen, zéker geen extra krassen maakt en dun genoeg is opdat ik het nog in mij pouch kan steken.

Thx!

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    bebitoes

Om dezelfde reden overweeg ik de switch easy nude, deze past in combinatie met mijn pouch, maar weet niet of deze voldoende beschermt, heb jij deze al getest?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Ha
    Welja neen, daarom heb ik dit topic gemaakt omdat ik niet weeral een hoesje wil kopen dat mss weeral niet goed blijkt te zijn:P

En ik ben net iets te veel gesteld op een krasvrije iPhone om weeral een stap in het duister daarmee te zetten, het ding heeft genoeg gekost :\’).
    (mijn keuze, vooraleer hier mensen hun mening weer gaan opdringen dat het een gebruiksvoorwerp is en dat allemaal niet erg vinden)

Bijdrager
    MichelSchreurs

Ik heb wel enige ervaring met de Switcheasy Nude cases. Het zijn erg mooie, dunne cases, en ze zijn erg goed zolang ze op de iPhone zitten. Dat is ook de crux van deze cases: ze zijn zodanig dun, dat ze snel gaan breken op het moment dat je ze vaak van je iPhone afhaalt. Dat is dan ook geen aanrader. Als je ‘m gewoon wilt laten zitten, vind ik het een goede keuze (en voor zover ik weet de dunste op de markt – niet dus, zoals hieronder staat).

Bijdrager
    Melbuuln

Switcheasy nude case in combinatie met de TomTom carkit is niet ideaal.
    De case krijg ik heel moeilijk verwijder en mis inmiddels een stukje plastic van de case rondom de +- en mute knoppen.

Mijn zusje heeft bij de Blokker een imitatie Clear case gekocht en deze is simpel en snel te verwijderen omdat de zowel de onderkant (connector) als bovenkant van de case open is.
    De case bij de Blokker kost € 6,99 terwijl mijn case van Switcheasy maar liefst € 19,95 koste.

In de MM magazine staat de Cellular line 035 case , deze is maar 0,35mm dik.
    Ben al bij de MM geweest maar daar wisten ze nog van niets.

Bijdrager
    deSpaanseRente
    MichelSchreurs op 23 januari 2012

Ik heb wel enige ervaring met de Switcheasy Nude cases. Het zijn erg mooie, dunne cases, en ze zijn erg goed zolang ze op de iPhone zitten. Dat is ook de crux van deze cases: ze zijn zodanig dun, dat ze snel gaan breken op het moment dat je ze vaak van je iPhone afhaalt. Dat is dan ook geen aanrader. Als je \’m gewoon wilt laten zitten, vind ik het een goede keuze (en voor zover ik weet de dunste op de markt).

nja
    als het een goed hoesje is zal ik het er ook wel op laten zitten, maar ik moet het er gemakkelijk af kunnen nemen zonder dat ik het half kapot moet zitten wringen met risico aan beschadigingen aan mijn iPhone wanneer ik dat eenmaal wil..

Bijdrager
    MichelSchreurs
    deSpaanseRente op 23 januari 2012
    MichelSchreurs op 23 januari 2012

Ik heb wel enige ervaring met de Switcheasy Nude cases. Het zijn erg mooie, dunne cases, en ze zijn erg goed zolang ze op de iPhone zitten. Dat is ook de crux van deze cases: ze zijn zodanig dun, dat ze snel gaan breken op het moment dat je ze vaak van je iPhone afhaalt. Dat is dan ook geen aanrader. Als je \\\’m gewoon wilt laten zitten, vind ik het een goede keuze (en voor zover ik weet de dunste op de markt).

nja

als het een goed hoesje is zal ik het er ook wel op laten zitten, maar ik moet het er gemakkelijk af kunnen nemen zonder dat ik het half kapot moet zitten wringen met risico aan beschadigingen aan mijn iPhone wanneer ik dat eenmaal wil..

In dat geval lijkt het me een prima keuze.:wink:

Bijdrager
    deSpaanseRente

Mm, ik neig toch eerder naar de incipio feather.. ben niet zo voor het glossy doorschijnende gedoe en zou liever net iets mat hebben. spijtig genoeg vind ik daar niet veel ervaringen van terug

Bijdrager
    gtalien

+1 voor de Incipio Feather. Ik houd ook niet zo van een harde plastic cover. Deze covers van Incipio liggen heel prettig in de hand (vanwege de matte afwerking) en zijn in een miljoenmiljard kleuren te krijgen. Heb wel moeite gehad om ze in Nederland te vinden, heb ze uiteindelijk maar bij Incipio zelf besteld.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Kheb ze gevonden op Amazon.de dus \’k ga em wellicht daar bestellen:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.