14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Duude

Dumpert.. Refreshen om reclame te vermijden

Tja ook ik verveel me wel eens en surf dan naar dumpert.nl (met safari, en nee ik wil geen firefox..) . Voordat een filmpje afgespeeld word, krijg je eerst reclame voor je snuffert. CMD + R lost dat natuurlijk op. Tenminste.. dat trucje werkt alleen op m’n MacBook Pro, maar niet op de iMac. Wat ik ook probeer bij elk filmpje die ik kijk krijg ik eerst die irritante reclame:sad: AdBlock software heb ik ook al geprobeert, maar daar blijkt de site immuun voor te zijn. Zijn hier meer mensen met de zelfde irritatie? En die mogelijk een oplossing hebben?..

Bedankt!

Bijdrager
    Koning Frank

F5 op iMac werkt ook

Bijdrager
    Duude

Refreshen heeft juist geen effect, ik blijf steeds die reclame zien.

Bijdrager
    Koning Frank

Bij mij is dat niet zo. Ik refresh gewoon, andere mogelijk is er niet.

Bijdrager
    Thoomas

Hier heeft refreshen ook gewoon het effect dat de reclame verdwijnt. Vreemd dat het bij jouw iMac niet lukt. Staat op de MacBook Pro en op de iMac dezelfde versie van Safari?

Bijdrager
    Duude

Ja de nieuwste staat erop (5.0.2) heb safari ook al eens volledig verwijdert met AppCleaner en opnieuw geïnstalleerd, wat ook geen effect had.

Bijdrager
    RJ

Ik heb hetzelfde probleem, cmd-r en de reclame komt weer terug (of ik krijg een andere reclame te zien) het is zelfs zo dat ik voor elk filmpje een reclame zie.

Als ik met firefox werk kan ik wel refreshen, waarna de reclame weggaat. Ook krijg ik niet voor elk filmpje een reclame te zien.

Bijdrager
    Hansi2124
    Duude op 20 september 2010

Ja de nieuwste staat erop (5.0.2) heb safari ook al eens volledig verwijdert met AppCleaner

Zoek op AppCleaner op het forum of Google en je weet waarom je dit programma links moet laten liggen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Refresh met Firefox gaat prima hier op de Mac!

Bijdrager
    Vinhelper

AppCleaner doet NIETS zonder dat je zelf op ‘Delete” klikt. Maar het iets anders dan CleanMyMac, ook al tonen de namen gelijkenis.

Het houd zich alleen bezig met programma’s, niet met je systeem. Het kan dus geen problemen opleveren, als de gebruiker weet wat hij doet.

Zomaar een programma verwijderen kan nog meer problemen opleveren, omdat mappen met oude gegevens een nieuwe versie van het programma in de weg kunnen zitten.

Maar laten we ontopic blijven, en niet dezelfde eeuwige discussie weer gaan voeren.

Bijdrager
    rdesign

Bij mij hetzelfde. Dus als ik even op Dumpert ga wordt het voor mij Firefox.
    Op de iMac op school heeft hij er – met safari – geen last van. Safari 4.
    Op mijn Macbook Pro i7 wel. Safari 5. Dus misschien ligt het gewoon aan de versie van Safari.

Bijdrager
    Duude

Hmm.. misschien helpt het dan om even een oude safari versie te installeren, dan kijken of het probleem verholpen is. Vervolgens nieuwste versie installeren. Want de MacBook Pro heb ik al een tijd, terwijl de iMac 27″ hagel nieuw is, waar de nieuwste versie al opstond voor zover ik weet.

Bijdrager
    jvr

Het zit in je cookie instelllingen van Safari

Wanneer je die aanvinkt naar ‘Allow third partie cookies’ (zoiets, heb mn macbook niet bij me) kun je refreshen en de reclame skippen

Bijdrager
    Duude

Het zit in je cookie instelllingen van Safari
    Wanneer je die aanvinkt naar ‘Allow third partie cookies’ (zoiets, heb mn macbook niet bij me) kun je refreshen en de reclame skippen

Thanks! Dat heeft geholpen.

In de voorkeuren van Safari heb ik bij het tabblad Beveiliging “Accepteeer Cookies: Altijd” aangevinkt en de browser opnieuw opgestart. Daarna de instelling weer op “alleen van sites die ik bezoek” gezet en klaar.

Bedankt iedereen!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.