6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Olieboer

Dumpert refresh problemen

Ik heb net een nieuwe iMac, ben natuurlijk heel tevreden, maar er is een klein storend iets. Als ik op mijn MBP een filmpje kijk op dumpert dan kun je door te refreshen de reclame omzeilen. Als ik dit op mijn iMac doe krijg ik weer reclame, en als ik een ander filmpje kijk is er weer reclame:( zo wordt het erg vervelend. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien heb je op je MBP iets geïnstalleerd wat deze reclame voorkomt. Jouw iMac mist dit waarschijnlijk. Het beste lijkt mij om bepaalde instellingen o.i.d. door te lopen om uit te zoeken waar het verschil in zit.

Bijdrager
    Thoomas

Staan je cookies wel aan? Safari > Voorkeuren > Beveiliging > Accepteer cookies > Altijd

Bijdrager
    Olieboer

Het zijn idd de cookies. Ikhad daar al naar gekeken en hij stond op : alleen van websites die ik bezoek. Nou, ik bezoek de site toch? iig bedankt

Bijdrager
    Thoomas

Komt doordat het waarschijnlijk om de cookies gaat die door de adverteerder (bijv. Google) op worden geslagen van dat je de reclame al gezien hebt. De website van de adverteerder is dan niet die website die je bezoekt (dumpert.nl), dus slaat hij de cookie niet op (als je “Alleen van websites die ik bezoek” hebt aangevinkt), en krijg je de reclame bij het vernieuwen weer te zien.

Bijdrager
    RJ

Overigens hoef je dat maar even aan te zetten. Je zet accepteer cookies op altijd. Gaat naar dumpert. Drukt totdat je reclame hebt. En daarna zet je de cookies weer terug op alleen van sites die je bezoekt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.