12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    dj_53

Duidelijkheid over ADC-student korting

Hallo,

Ik ga binnenkort overstappen op een MacBook. Ik hoor/lees echter tegenstrijdige berichten over adc. Op het forum lees ik hier dat je op een MBP 20% korting krijgt via een adc-student membership en op een MB 10%. Toen ik echter de apple store belde zei die man dat je ook op de MB 20% korting krijgt, wat ik ook ergens anders al gelezen had.

Wie heeft er een MB gekocht met een adc-student membership en hoeveel korting heb je gekregen?

Thanks!

Ps. Is het verstandig om te wachten tot na 8 januari (Apple event) of maakt dit niet uit, omdat de MacBook al net geupgrade is?

Bijdrager
    iMakkie

Als ik jou was zou ik even wachten tot de 8e, je weet maar nooit.

Als je wilt weten hoeveel korting je krijgt ga je gewoon eerst een bestelling doen op de gewone apple store, daarna log je in op de onderwijs store en je ziet het verschil.

Bijdrager
    dj_53

Maar zie je dan niet alleen de normale 6% korting voor onderwijs?

Bijdrager
    Granny Smith
    ”dj_53″

Maar zie je dan niet alleen de normale 6% korting voor onderwijs?

klopt…

maar ik zou de man aan de telefoon geloven:P

Bijdrager
    Brainiac

Als je het alleen doet voor de korting denk ik niet dat je goedkoper zult uitkomen met een MB.:?

Tip: wacht àltijd tot na een event!

Bijdrager
    dj_53

Dat ligt eraan of de korting op een MB 10% of 20% is, waar ik nog geen duidelijkheid over heb? Wie heeft hier ervaring mee?

Bijdrager
    Zakske

Als je iemand van Apple kent krijg je zelfs 27% korting.:wink:

Bijdrager
    BrechtV

Geldt dat ook voor mensen die in apple-stores werken die je kent??

Bijdrager
    Zakske

Nee… ze moeten echt in dienst zjn van Apple (management of zo), medewerkers van winkels tellen niet.

Bijdrager
    J.C.

dat zijn ook zelfstandig ondernemers;)

Bijdrager
    BrechtV

Oké, bedankt voor de informatie!

Bijdrager
    dj_53

Heb t even nagevraagd, op een MacBook krijg je 10% korting (voor studenten al 8%) en op een MacBook Pro 20%.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.