5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sciron

Dubbelzijdig printen Brother 4040cn

Beste OMTers,

Ik ben al een tijdje bezig om met mijn Brother 4040cn dubbelzijdig te laten printen maar het lukt tot op heden niet.

Heb alle nieuwe drivers en Firmware updates van de Brother site geïnstalleerd. Maar loop vast op deze afbeelding.

Iemand een idee?

Grt,

Bijdrager
    mtooster

Ik begrijp dat die printer een automatische duplex-functie heeft. Of heb ik het dan mis, na even googelen zie ik nergens een duplex optie voor die printer.

Als het er inderdaad in zit:
    Onder het drop-down menuutje waar nu ‘Lay-Out’ staat zit toevallig niet een categorie ‘afwerking’ of ‘finishing’ waar je het in kan stellen?
    Hoe is de printer aangesloten? op het netwerk? Of via het netwerk op een andere computer?

EDIT:
    Je kunt natuurlijk altijd handmatig dubbelzijdig afdrukken door in de categorie ‘papierafhandeling’ eerst de oneven pagina’s af te drukken, dan de papierstapel omgedraaid in de printer leggen en dan de even pagina’s afdrukken.

Bijdrager
    Sciron

Ik kon het ook niet vinden, maar hij heeft wel een dubbelzijdige functie als het goed is..

Die categorie├źn kan ik niet vinden in het drop down menutje. Hij is trouwens aangesloten op een Imac dieop zijn beurt deze deelt in het netwerk.

Bijdrager
    mtooster

Ik heb op de website van Brother gekeken, is het deze printer?
    http://www.brother.nl/g3.cfm/s_page/63170/s_level/22750/s_product/HL4040CN

En weet je zeker dat die automatisch duplex kan printen? Werkt het op de iMac wel dubbelzijdig?
    Het staat bij de specificaties nergens, ook niet als optie, dus ‘als het goed is’ klinkt niet echt overtuigend.

Bijdrager
    Little Idiot

Het is helemaal geen duplex printer… :sick::sick:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.