5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dualband

dubbele songs verwijderen

Heb een bestand van iemand overgenomen en heb nu een hele boel dubbele bestanden (songs) Hoe kan ik deze snel verwijderen?

Bijdrager
    macb

in itunes kun je de dubbele nrs. laten weer geven …

Bijdrager
    Viva

in iTunes, menu Wijzig -> toon dubbele nummers

daarna selecteren en delete;-)
    let wel op dat het idd ook allemaal dezelfde nummers zijn (uitvoering en duur kan verschillen omdat iTunes alleen op titel selecteert)

Bijdrager
    vogel

Hmmm, vaag die dubbele nummers functie. Net het net geprobeerd en kwam na het wissen, opstarten en syncen met m’n iPod meteen twee keer “Once you get started” van Chaka tegen. :?

Bijdrager
    Movimentum

ik heb ook veel problemen met dubbele nummers, dat komt omdat ik een paar keer mijn bibliotheek automatisch heb laten vullen via Itunes. Dan zoekt ie naar alle mp3’s op je computer en voegt ie die toeg aan je bied. Niet handig als je dus ook nog op andere plaatsen op je computer muziek heb bewaard wat je ff was vergeten. Dus:

Zorg ervoor dat je 1 plek hebt waar alle muziek staat, maak die aan als itunes bieb. 1 x alles uitzoeken in je itunes en voila! Als je dan later weer muziek toevoegt altijd gewoon mapje slepen naar itunes en weer verwijderen waar muziek vandaan kwam.

Suc6

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.