9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    San402

Dubbele meldingen in berichtencentrum

Sinds Mac OS Sierra heb ik last van dubbele meldingen in het berichtencentrum.
    Bijv. Facebook…’Er zijn 10 nieuwe berichten’…terwijl er maar 1 is, en dan staan ze ook nog als 10 berichten in het berichtencentrum.
    Eerst stoorde ik me er nog niet aan, maar langzaam is het toch wel irritant.

Berichten uit- en inschakelen heeft geen resultaat en is dus geen oplossing voor dit probleem.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Bijdrager
    Baco66

San402,

Ik herken dit zeker, ook sinds update.
    Alleen bij mij zijn het niet 10 meldingen maar gelijk enkele tientallen meldingen van één en de zelfde reactie op FB.
    Geen idee wat eraan te doen, van alles geprobeerd.

Bijdrager
    San402

Ah, kijk..ik ben dus niet de enige. Dat is tenminste al iets.

Klopt.
    Misschien omschreef ik het niet duidelijk genoeg.
    Het is mij ook nog een raadsel hoe het komt, en hoe ik het fix..
    Vooral dat laatste wil ik ?

Bijdrager
    Siebrand

Ik heb dit ook. Soms wel meer dan 100 dubbele meldingen. Nu kan je de meldingen stoppen. Maar ze blijven wel op de achtergrond binnen komen.
    Probleem vermoedelijk opgetreden na update naar 10.12.2. Ik gebruik Sierra nog maar een paar dagen. Spijt van:(
    Voorlopig zal ik de meldingen dagelijks handmatig van mijn Mac moeten verwijderen.

Bijdrager
    Siebrand

Nog even dit: Het probleem doet zich niet alleen voor op mijn iMac, op mijn MacBook Pro is het hetzelfde.

Bijdrager
    San402

Het ligt definitief niet aan de huidige versie 10.12.2. Ook eerder al hetzelfde probleem. Volgens mij echter wel vanaf 10.12…

Vreemde is…niemand weet nog hoe het op te lossen is! Daar baal ik van.

Bijdrager
    Siebrand

Zou het ook een bug van FaceBook kunnen zijn? Ik heb de meldingen een half uurtje geleden weer aan gezet. Lijkt goed te gaan. (niet te vroeg juichen)
    Mogelijk heeft FaceBook het probleem opgelost?

Bijdrager
    San402

Geen idee. Het lijkt er wel op dat t een FB dingetje is.
    Boeit me ook eigenlijk niet ?
    Ik wil gewoon graag een oplossing. En die is er nog niet. Een workaround is leuk, maar geen oplossing…

Bijdrager
    San402

En nog steeds………

Iemand al een oplossing?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.