8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    roy2

dubbele foto's iPhoto

Met de aankoop van een nw. iMac kreeg ik de nieuwe versie van iPhoto 9,5,1, nu zag ik dat mijn foto’s dubbel tot driedubbel werden getoond, met de duplicate cleaner hen ik er wel een groot aantal in de prullenbak gegooid maar er stonden nog dubbele foto’s erin, dan maar handmatig de dubbele in de prullenbak dacht ik.
    Gelukkig heb ik de prl bak niet geledigd daar ik nu zag dat de originele foto + de thumnail wordt getoond in iPhoto?? Waarschijnlijk heb ik originele + thumbnails in de prullenbak gedaan.
    Wat kan ik doen om die thumbnail niet naast de originele foto te zien in mijn albums?
    Dank

Bijdrager
    Jeffry

Ik zou alles gewoon eerst eens terugzetten of herstellen zoals het was en dan de herstelopties van iPhoto gebruiken. Sluit hiervoor iPhoto af en start dan opnieuw op met cmd en option ingedrukt. Je ziet dan verschillende herstelopties, begin met de lichtste en werk naar beneden en kijk of het je problemen oplost…

Bijdrager
    roy2

Jeffry, ik heb dit geprobeerd maar ik zie nog altijd de originele + de miniaturen in de bibliotheek- foto’s, dit had ik niet bij de vorige versie van iPhoto.

Bijdrager
    koen

Waar zie je die duplicaten? In iPhoto of in de Finder?

Bijdrager
    roy2

ik zie ze in iPhoto, als ik op de ene klik zie n grote foto op de andere de thumbnail of miniatuur

Bijdrager
    wouter57
    Bijdrager
    wouter57

Of deze voor je hele Mac.

Bijdrager
    roy2

Wouter, dit had ik reeds gedaan en een groot aantal kunnen deleten, maar hetgeen me stoort is dat er op hetzelfde scherm van photo zowel de foto als de miniatuur staat??

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.