9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Lucasgent

dubbele foto's in FOTO

Dag.

Ik verwijder dubbele foto’s uit “FOTO” en even later staan ze er opnieuw in. Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er kan aan doen?

DANK

Bijdrager
    Brombeer

Hoe dat komt weet ik ook niet, maar wat je eraan kunt doen is overstappen op Lyn.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@lucasgent,

Een oplossing voor slechts 17 €

Bijdrager
    Beech

Eerst moeten we weten op hoeveel apparaten (iPod, iPad, MacMini, iMac….) je foto’s hebt staan, hoe de instellingen zijn, welke (i)OS ze gebruiken…. of je met anderen foto’s deelt…. ik lees het wel.

Bijdrager
    Lucasgent

Dankjewel voor de info. Al mijn foto’s staan in iCloud. Ik kan ze dus op al mijn apparaten zien. Wat me wel opvalt: er is telkens een foto en dan een dubbele met de vermelding HDR…

Bijdrager
    Beech

Dat is dus een instellingenkwestie op één of meerdere apparaten. Heb je ze alleen in iCloud staan of is er ook nog een thuisbasis ?

Bijdrager
    koen

http://osxdaily.com/2011/09/01/stop-iphone-hdr-from-saving-two-photos/

edit: dat is voor een oudere versie van iOS, maar zoiets moet het zijn om dubbele foto’s te voorkomen.

• Deze reactie is gewijzigd 4 dagen, 10 uur geleden door  koen.

Bijdrager
    GoeieDag

Hoezo, oudere iOS versie?

Staat er nog steeds, en is de oplossing voor het probleem van TS, wat dus geen probleem is/was, maar een simpele instelling in de camera app.

@brombeer, hoe zou hier dat ‘Lyn’ geholpen hebben? Blijf jij nou maar brommen in de lounge, want zo’n advies slaat als een tang op een varken.

Bijdrager
    koen

Het artikel is een paar jaar oud en de instelling staat niet meer op dezelfde plaats. Mooi dat je gevonden hebt dat het nu onder de camera instellingen staat.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.